تخریب مسئولان، خیانت به کشور است

شهرضا _ نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که استکبار جهانی با همه توان به دنبال ضربه زدن به ملت و انقلاب است و کشورهای منطقه نیز با آنان همراهی می‌کنند، تخریب مسئولان خیانت به کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی در نشست خبری با اشاره به افزایش تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: تحریم، ابزاری در دست مستکبران جهان است تا با استفاده از آن نیات شوم خود را دنبال کنند و منافع کشورها را به خطر بیندازند.

وی با بیان اینکه باید از هر اقدامی که به وحدت و انسجام داخلی آسیب می‌زند جلوگیری شود، تصریح کرد: در شرایطی که استکبار جهانی با همه توان به دنبال ضربه‌زدن به ملت و انقلاب است و کشورهای منطقه نیز با آنان همراهی می‌کنند، تخریب مسئولان خیانت به کشور است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی سران کشورهای عربی منطقه در گردهمایی خود طرح معامله قرن را پیشنهاد داده‌اند که همه بخش‌های آن در جهت منافع آمریکا و اسراییل است، اما رهبران این کشورها باید بدانند با اینگونه اقدامات و خوش‌خدمتی برای سران استکبار نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

محمودی با بیان اینکه هیچ کشوری توان حمله نظامی به ایران را ندارد، تأکید کرد: رشادت جوانان دلیر ایران در طول هشت سال دفاع مقدس و افزایش توان بازدارندگی در سال‌های پس از جنگ، جمهوری اسلامی را به بزرگترین قدرت منطقه‌ای تبدیل کرده که نیرویی توان مقابله با آن را ندارد.

وی یادآور شد: سران استکبار در کنار استفاده از ابزار تحریم و تهدید نظامی تلاش می‌کنند با تهاجم فرهنگی مردم ایران را دچار دوگانگی و خودباختگی کنند، اما ملت ایران در طول تاریخ انقلاب ثابت کرده‌اند که اینگونه اقدامات تأثیری در میزان حمایت آنان از آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب ندارد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بارها بر ضرورت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرضا تأکید شد، اظهار کرد: مخالفت مسئولان استان با ایجاد این منطقه غیرقابل توجیه است، زیرا با افتتاح این طرح بخش زیادی از مشکل بیکاری و رکود اقتصادی منطقه جنوب استان و حتی سایر شهرها رفع می‌شود.

محمودی با بیان اینکه باید زیرساخت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه تکمیل شود، اظهار کرد: ۴۰ میلیارد تومان برای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرضا - دهاقان اختصاص داده شده است و با هزینه شش میلیارد تومان بوی بد تصفیه‌خانه فاضلاب برطرف شد.

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از طرح‌های حمایتی دولتی، خاطرنشان کرد: دولت دوازدهم اعتبارات و تجهیزات قابل‌توجهی را به بازآفرینی شهری اختصاص داده و لازم است در شهرهای حوزه انتخابیه نیز از این تسهیلات استفاده شود.

کد خبر 378560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.