۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
توسعه امکانات رفاهی در منطقه۱۵

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۰ درصدی احداث بوستان الهیه خبر داد و گفت: برای احداث این پارک با هدف توسعه امکانات رفاهی که ۱۵ هزار مترمربع مساحت و ۹ هزار مترمربع فضای سبز دارد، اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مسعود قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اعلام این خبر اظهار کرد: امکانات بوستان بزرگ الهیه شامل محوطه بازی کودکان، امکانات جدید برای فضای بازی کودکان و بزرگسالان، سکوی نماز، آلاچیق، مسیر دوچرخه، سرویس بهداشتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه پارک‌های شهری نقش مهمی در تعیین استاندارد زندگی شهری بر عهده دارد و عامل تلطیف و زیباسازی فضا، آرامش روانی عابران و افزایش تقویت روحیه افراد است ادامه داد: یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری توسعه کمی و کیفی فضای سبز شهری است چرا که با توسعه فضای سبز شهری و ایجاد پارک‌های محله‌ای، امکان برخورداری بیشتر شهروندان از فضای سبز فراهم و کمبود فضای سبز شهری جبران می‌شود.  

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تامین رفاه و آرامش مردم را یکی از ضروری‌ترین اهداف شهرداری عنوان کرد و گفت: مبنای ایجاد و توسعه پارک‌های محله‌ای، تحقق نیاز تفریحی شهروندان برای داشتن شهری زیبا و مدرن است.   

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح پل‌های تقاطع غیرهمسطح نصفجهان تردد خودروهای سنگین باری از بلوار ارغوانیه کاهش خواهد یافت، تصریح کرد: این طرح می‌تواند به کاهش آلاینده‌های محیط زیستی ناشی از عبور خودروها نیز کمک کند.

قاسمی با بیان اینکه برای احداث پل‌های پروژه نصف جهان ۱۴۰ هزار متر و برای ساخت ادامه رینگ حفاظتی که در این محدوده قرار دارد ۳۰ هزار متر آزادسازی انجام شده است، افزود: در مجموع حدود ۲۴ میلیارد تومان برای این آزادسازی‌ها از سوی منطقه ۱۵ هزینه شده است.

کد خبر 378555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.