فاز جدید بیمارستان شهرضا شهریورماه افتتاح می‌شود

شهرضا - رییس بیمارستان‌های شهرضا گفت: فاز جدید بیمارستان امیرالمؤمنین این شهرستان در شهریورماه افتتاح می‌شود.

فرهاد مهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا با اشاره به بازدید معاون درمان وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان این شهرستان، خاطرنشان کرد: بعد از این بازدید قرار شد امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل فاز جدید بیمارستان امیرالمؤمنین تأمین شود تا این مرکز درمانی در شهریورماه امسال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه هنوز میزان دقیق کمک‌های نقدی وزارت بهداشت و درمان به بیمارستان شهرضا مشخص نیست، ادامه داد: اختصاص اعتبار برای خرید اشتراک برق، ترانسفورماتور فشار ضعیف و امکانات تصویربرداری از مهمترین مواردی بود که معاون وزیر بهداشت و درمان قول مساعد برای تأمین آن‌ها دادند.

رییس بیمارستان‌های شهرضا خاطرنشان کرد: موافقت‌ اصولی واگذاری دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی به این بیمارستان منعقد شده است و تا پایان هفته جاری تحویل داده می‌شود.

مهری با بیان اینکه ممکن است بخش تصویربرداری این بیمارستان با تأخیر افتتاح شود، یادآور شد: ممکن است به دلیل ابعاد دستگاه ام‌آرآی تخریب بخشی از دیوار واحد تصویربرداری لازم شود.

وی تصریح کرد: سهمیه استخدامی قابل‌توجهی در آزمون استخدامی دانشگاه علوم‌پزشکی برای تأمین نیروی انسانی این بیمارستان در نظر گرفته می‌شود و سهمیه پزشک متخصص نیز به این مرکز درمانی اختصاص می‌یابد.

کد خبر 378554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.