لزوم تبلیغ "نه به مصرف پلاستیک" در کمیته فرهنگ شهروندی

رییس مرکز پژوهش‌های شورای شهر اصفهان گفت: تبلیغات مربوط به " نه به مصرف پلاستیک" در دستور کار کمیته فرهنگ شهروندی اصفهان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی صبح امروز در بخش تذکرات هشتادمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به روز محیط زیست و اقیانوس‌ها اظهار کرد: باید توجه داشت نامگذاری این روزها به معنای اهمیت ویژه این دو مسئله است و این در حالی است که آلودگیهای زیادی محیط زیست را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرهای بزرگ منبع بزرگ آلودگی پلاستیکی هستند، ادامه داد: شهروندان در این شهرها تاحدودی نسبت به از بین بردن منابع آلاینده محیط زیست توجه داشته و در صدد کاهش این آلایندگی‌ها هستند.

رییس مرکز پژوهش‌های شورای شهر اصفهان با اشاره به راه‌اندازی پویش مردمی " نه به مصرف پلاستیک" در برخی از شهرهای جهان اظهار کرد: این پویش کاملا مردمی آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه اقدام شهرداری اصفهان در خصوص جایگزین کردن کیسه‌های پارچهای به جای کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای کوثر قابل تقدیر است، اضافه کرد: همچنین ضروری است تبلیغات مربوط به " نه به مصرف پلاستیک" در دستور کار کمیته فرهنگ شهروندی اصفهان قرار گیرد.

کد خبر 378548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.