گودال‌ها و ناهمواری‌های معابر شهری اصفهان اصلاح شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ضروری است که گودال‌ها و ناهمواری‌های معابر شهری اصفهان اصلاح شود و گزارشی در این خصوص به شورای شهر ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در بخش تذکرات هشتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ساماندهی و ترمیم گودال‌ها و ناهمواریهای معابر شهری باید مورد توجه باشد، اظهار کرد:طی بارش‌های اخیر مشکلات موجود در این زمینه مشخص شد و در این خصوص از معاونت عمران درخواست شناسایی و ترمیم این گودال‌ها را داشتیم.

وی افزود: معاونت عمران شهرداری باید ضمن ارائه گزارش در خصوص وضعیت شهر در این زمینه نسبت به ترمیم این ناهمواری‌ها در کمترین زمان ممکن اقدام کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان به دلیل حفظ و نگهداری فضای سبز افزود: البته در برخی مواقع شاهد قصور و کوتاهی هایی هستیم که زحمات خدمات شهری را تحت الشعاع قرار می‌دهد و از این رو از معاونت خدمات شهری درخواست داریم نسبت به فعالیت پیمانکاران توجه بیشتری داشته باشد تا از مخدوش شدن چهره زیبا و پاک شهر اصفهان جلوگیری شود.

وی ادامه داد: همچنین ساماندهی درختان و پوشش گیاهی در تقاطع‌های شهری که در فصل بهار سرسبز هستند و در برخی مواقع مانع دید مناسب رانندگان می‌شود در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار گیرد.

کد خبر 378544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.