معرفی بهترین گوشی‌های تاشوی ۲۰۱۹

امروزه شرکت‌های سازنده تلفن همراه برای تولید گوشی‌های پرطرفدار از تکنولوژی‌های جدیدی مانند قابلیت انعطاف‌پذیری بالا استفاده می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۹، سال گوشی‌های تاشو باشد؛ اخیرا نام برند­های سامسونگ و هواوی را در زمینه تولید گوشی‌­های تاشو بسیار شنیده‌­ایم اما شرکت‌­های دیگر هم در حال تولید گوشی‌­هایی با این ویژگی هستند. در ادامه به معرفی برترین گوشی‌های تاشوی ۲۰۱۹ می‌پردازیم.

موتورولا Razr
طرح بسته شده گوشی موتورولا Razr مربعی شکل است، به طوری‌ که گوشی زمان باز شدن به یک صفحه­‌ کشیده تبدیل می‌شود. این دستگاه به دلیل ابعاد کوچک خود محبوبیت زیادی پیدا کرده است زیرا به راحتی درون جیب قرار می‌­گیرد. یک صفحه نمایش کوچک سه اینچی در قسمت بیرونی دستگاه وجود دارد و نمایشگر صفحه باز شده آن ۶.۲ اینچ است. رزولوشن نمایشگر بیرونی این گوشی ۸۰۰*۶۰۰ است. حسگر اثر انگشت هم در قسمت زیر صفحه نمایش بیرونی قرار دارد. زمانی که گوشی در حالت بسته قرار دارد، دوربین دوگانه که در قسمت پایین نمایشگر بیرونی تعبیه شده است، می­‌تواند به عنوان دوربین سلفی مورد استفاده قرار بگیرد. پایه قیمت این محصول حدود ۱۵۰۰ دلار است و در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ وارد بازار می‌شود.

ال جی BENDI

به نظر می‌­رسد که ال جیBENDI  مانند گوشی سامسونگ گلکسی فولد، دارای سه صفحه نمایش باشد. یک لبه­ باریک در قسمت کناری دستگاه وجود دارد که همیشه در حالت روشن است و اطلاعاتی مانند ساعت و نوتیفیکیشن برنامه‌ها را نشان می‌­دهد. این گوشی از لبه کناری تا می‌شود، به وسیله­ یک قطعه آهنربا بسته می‌­ماند و صفحه پشتی که مورد استفاده کاربر نیست به صورت خودکار خاموش می‌شود. قیمت و طرح نهایی این محصول هنوز مشخص نیست اما احتمال می‌رود در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار  شود.

شیائومی Mix Flex

گوشی شیائومی Mix Flex دارای دو لولا است و از هر دو طرف به بیرون خم می­‌شود. به محض اینکه دو طرف گوشی خم شود، صفحه نمایش گوشی فورا به اندازه صفحه وسط، کوچک می­‌شود. این گوشی مانند سایر گوشی‌های جدید دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است؛ یک دوربین سه گانه در کنار صفحه نمایش شیائومی Mix Flex قرار دارد. نمایشگر این گوشی در حالت باز ۱۰ اینچ و در حالت تا شده ۶.۵ اینچ است. در حالت باز شده، دکمه­ پاور در قسمت کنار گوشی و در حالت بسته در قسمت بالای آن مشاهده می‌شود. این محصول، ارزانتر از سایر گوشی­‌های تاشو مشابه، یعنی ۹۹۹ دلار است.

فلکس پایFlexpai) )

گوشی تاشوی فلکس پای در حالت باز دارای صفحه نمایش ۷.۸ اینچی است که در حالت تا شده اندازه آن به چهار اینچ می‌رسد. این گجت مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۵۰ است. دو دوربین با لنزهای ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی برای این دستگاه تعبیه شده است. محصول جدید شرکت شیائومی مجهز به یک باتری ۳۸۰۰ میلی آمپری است. این گوشی در حالت خم شده، ضخامتی حدود ۱۵.۲ میلی متر و در حالت باز حدود ۷.۶ میلی متر دارد. قیمت تقریبی فلکس پای حدود ۱۳۰۰ دلار است.

کد خبر 378520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.