اصفهان میزبان هیأت ۱۳ نفره از فعالان صنعت گردشگری مجارستان

هیأت ۱۳ نفره از فعالان موسسات گردشگری کشور مجارستان، همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان، ۲۸ خرداد ماه سال جاری به اصفهان سفر می کنند.

به گزارش ایمنا، این گروه در جریان سفر خود به ایران، از شهرهای شیراز (به عنوان خواهرخوانده شهر بوداپست)، اصفهان و یزد به عنوان مثلث طلایی گردشگری ایران، دیدن می کنند. 

طی این سفر، نمایندگان موسسات گردشگری مجارستان پس از بازدید از شهر اصفهان، با همکاری شهرداری اصفهان و نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان از یازدهمین نمایشگاه گردشگری شهر اصفهان که از ۲۸ تا ۳۱ خرداد (۱۸ تا ۲۱ ژوئن) در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد، بازدید کرده و در این نمایشگاه، ضمن گفت و گو با غرفه داران ایرانی، فعالان صنعت گردشگری ایران و مسئولان حوزه گردشگری، با ظرفیت های شهر اصفهان در حوزه گردشگری بیشتر آشنا می شوند.  

همچنین پیش بینی می شود با توجه به پیشنهاد سفیر ایران در مجارستان، نشست مشترکی بین این هیأت و تعدادی از راهنمایان گردشگری ایران و مدیران شهری تشکیل شود. 

بازدید از جاذبه های گردشگری اصفهان و آشنایی نزدیک این هیأت با میراث تاریخی اصفهان، معرفی کشور ایران و شهر اصفهان به عنوان مقصدی امن برای گردشگران خارجی و بررسی نحوه تبادل گردشگر میان شهرهای ایران و مجارستان، از جمله اهداف میزبانی از این هیأت است.

کد خبر 378511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.