دربی اصفهان  در اولین هفته لیگ برتر فوتسال

استان اصفهان امسال با حضور دو نماینده در لیگ برتر فوتسال کشور سهم بیشتری از فوتسال کشور خواهد داشت که با انجام مراسم قرعه کشی مشخص شد شهرآورد فوتسال اصفهان بایستی در هفته اول انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استان اصفهان امسال با دو سهمیه در لیگ برتری فوتسال حضور پر رنگ‌تری را نسبت به سالیان گذشته تجربه خواهد کرد.

گیتی پسند همیشه جز مدعیان بوده است و سال گذشته نیز در کمال ناباوری در واپسین دقایق، نتیجه این دیدار با مس سونگون را واگذار کرد تا تبریزی‌ها در اصفهان جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

قرمز پوشان فوتسال اصفهان در سال جاری با ترکیبی از بازیکنان جدید و قدیم خود پا به عرصه این رقابت‌ها خواهد گذاشت و شاید نکته قابل تأمل در این رابطه حضور فرهاد فخیم و محمدرضا سنگ سفیدی بازیکنان فصل پیش مس سونگون در تیم گیتی پسند اصفهان خواهد بود.

هایپر شاهین شهر دیگر تیم اصفهانی است که توانست در اولین فصل حضورش در لیگ دسته یک فوتسال کشور، با انجام بازی‌های مهیج و با استفاده از بازیکنانی جوان امتیاز حضور در عالی‌ترین سطح فوتسال کشور را بدست بیاورد.

اولین دیدار گیتی پسند مقابل هایپر شاهین شهر است که امتیاز میزبانی این دیدار را تیم فوتسال گیتی پسند در اختیار دارد و باید دید که تیم جوان و با انگیزه هایپر یا گیتی پسند مدعی قهرمانی پیروز این دیدار خواهد بود.

تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال ۹۹-۱۳۹۸ عبارتند از:

مس سونگون (اسماعیل تقی پور)

گیتی پسند (حمید بیغم)

فرش آرا مشهد ) مجید مرتضایی)

حفاری اهواز (مراقی)

سن ایچ ساوه (جواد اصغری مقدم)

سوهان محمد سیما قم (سید مهدی غیاثی)

شهروند ساری) رضا لک)

مقاومت البرز (فرهاد کشاورز)

آذرخش بندرعباس (عباس روزپیکر)

ارژن شیراز (بدون مربی)

مقاومت قرچک اهورا بهبهان) علیپور)

هایپرشهر شاهین شهر (سعید رستمی)

شاهین کرمانشاه (بدون مربی)

روز گذشته یکشنبه (۱۹ خرداد)  ساعت ۱۱ صبح به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی شهروند ساری  جلسه قرعه کشی این رقابت ها انجام شد و برنامه هفته اول این رقابت ها بدین صورت اعلام شد:

شهروند ساری - سن ایچ ساوه

مقاومت البرز - سوهان محمد سیما قم

ستارگان ورامین - فرش آرا مشهد

ارژن شیراز - آذرخش بندرعباس

اهورا بهبهان - مس سونگون

شاهین کرمانشاه - حفاری اهواز

گیتی پسند اصفهان - هایپر شاهین شهر

کد خبر 378477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.