بیش از ۹۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری اصفهان جابه‌جا شدند

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: طی چهار روز گذشته تعداد ۹۰ هزار و ۵۱۴ نفر مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری جابه‌جا شدند.

عباس محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا،  اظهار کرد: از روز ۱۴ تا ۱۷ خردادماه سال جاری تعداد ۴۲ هزار و ۸۷۵ مسافر از طریق پایانه‌های شهر وارد و ۴۷ هزار و ۶۳۹ نفر مسافر از همین طریق از شهر خارج شدند.

وی با بیان اینکه طی چهار روز تعطیلات اخیر ۵۶۸ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند، افزود: در این بازه زمانی جابه‌جایی مسافران از طریق هفت هزار و ۱۱۰ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس ثبت شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به زودی در پایانه صفه اتوماسیون بار به منظور نظارت بر حمل بار اتوبوس‌ها جهت جلوگیری از بارگیری بارهای پرخطر، پیاده‌سازی می‌شود که در این ارتباط مصوبات لازم دریافت شده است.

محبوبی ادامه داد: هدف از راه‌اندازی اتوماسیون بار، تجمیع بارها و همچنین نظارت دقیق بر بارهای در حال جابه‌جایی توسط اتوبوس‌ها است تا تخلفی صورت نگیرد.

وی از تجهیز پایانه مسافربری جی به ژنراتور برق اضطراری در سال‌ جاری خبر داد و گفت: برای کاهش ترافیک پایانه کاوه، در صدد خرید زمین در شمال شهر اصفهان هستیم تا خدمات اتوبوس‌ها از جمله باس‌واش، تعویض روغن و دپوی اتوبوس‌ها به شمال اصفهان انتقال داده شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از طریق شماره ۱۳۷ شهرداری اصفهان و شماره تلفن‌های ۸۲- ۳۴۳۹۹۹۸۰ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان است.

کد خبر 378476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.