مطهری: پیشنهادهای داخلی و خارجی دریافت کرده‌ام/ با اولویت بندی تصمیم نهایی را می‌گیرم

بازیکن فصل گذشته ذوب آهن اصفهان گفت: مطمئن هستم که اگر در ذوب بمانم موفق می‌شوم؛ باید در این رابطه بهترین تصمیم را بگیرم، چرا که آینده من درگرو این تصمیم خواهد بود.

امیرارسلان مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، همدلی را یکی از ارکان اساسی باشگاه ذوب‌آهن دانست و اظهار کرد: ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و مدیرعامل موفقی مثل سعید آذری دارد. علیرضا منصوریان سرمربی  کار بلدی است و بازیکنان بسیار خوب و همدلی  در تیم کنار هم هستند که باعث موفقیت تیم خواهد شد.

وی با ابراز خوشحالی نسبت به تمدید قرارداد کاپیتان حدادی فر، ادامه داد: امروز متوجه شدم ذوب آهن با قاسم حدادی فر تمدید کرده است که از این بابت خوشحال شدم، مطمئنم این بازیکن به ذوب‌آهن کمک خواهد کرد.

مطهری با ذکر این مطلب که از تیم‌های مختلف پیشنهادهایی دارد، خاطرنشان کرد: در مورد تمدید قراردادم در باشگاه ذوب‌آهن با من صحبت شده اما در این رابطه هنوز جلسه‌ای برگزار نشده است. من باید پیشنهادهای مختلفی را که دریافت کرده‌ام بررسی کنم و اولویت‌گذاری کنم تا تصمیم نهایی را بگیرم.

بازیکن سابق تیم ملی امید با تأکید بر اینکه تصمیم مهمی قرار است بگیرد و این تصمیم در آینده‌اش نقش بسزایی دارد گفت: پیشنهادهایی از تیم‌های داخلی و خارجی دارم اما متأسفانه نمی‌توانم بگویم از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارم. مطمئن هستم که اگر در ذوب بمانم موفق می‌شوم؛ باید در این رابطه بهترین تصمیم را بگیرم، چرا که آینده من درگرو این تصمیم خواهد بود.

کد خبر 378475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.