ایجاد مرکز درمان سرطان غرب استان در گلپایگان

گلپایگان _ نماینده مردم گلپایگان‌وخوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی می‌تواند به مرکز تخصصی درمان بیماران سرطانی غرب استان تبدیل شود، اما به صدور پروانه فعالیت بیمارستانی و سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی نیاز است که کمک دولت و خیران را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، علی بختیار امروز (شنبه) در جلسه تصمیم‌گیری برای بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی، اظهار کرد: این مرکز درمانی با کمک خیران ساخته شده و پتانسیل خوبی برای توریست درمانی دارد.

وی افزود: این بیمارستان می‌تواند به مرکز تخصصی برای درمان بیماران سرطانی غرب استان تبدیل شود، اما نیاز به صدور پروانه  فعالیت بیمارستانی و سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی دارد که کمک دولت و خیران را می‌طلبد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی به پزشک متخصص نیاز دارد، اظهار کرد: هدف هیئت امنای این بیمارستان آن است که این مرکز اینکه به یک بیمارستان جامع تبدیل شود تا از ظرفیت آن بیماران غرب استان استفاده کنند، اما اکنون تنها از بخش‌های تصویربرداری و درمانگاه این بیمارستان استفاده می‌شود.

 وی با بیان اینکه بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) توسعه یافته است، افزود: با توجه به موقعیت آب‌وهوایی این شهرستان، بیمارستان امام حسین(ع) امکان مناسبی برای پذیرش پزشک دارد و می‌تواند معین شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، بویین‌میاندشت و چادگان باشد.

بختیار هدف وزارت بهداشت و درمان را ارتقای حوزه سلامت دانست و یادآور شد: هدف ما دعوای منطقه‌ای نیست، بلکه به دنبال ارایه خدمات بهتر به بیماران نیازمند غرب استان هستیم.

 نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ساختمان بخش "ان آی سی یو" بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان از سوی خیران احداث شده است و در صورت تأمین تجهیزات راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 378472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.