کیک اند راش ترسناک‌تر می‌شود

دویست و سیزدهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"کیک اند راش ترسناک تر می‌شود" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به خرید محمدرضا حسینی وینگر ذوب آهن دارد، او دو سال پیش در کنار کیروش استنلی در ذوب آهن زوج فوق العاده‌ای را تشکیل داده بودند که در آن زمان شفر سرمربی استقلال اصطلاح کیک اند راش را برای توصیف سبک بازی تیم قلعه‌نویی با اتکا به چنین بازیکنانی بکار برده بود.

"کروکودیل سبز در راه است" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که خبر شروع نقل و انتقالات ذوب آهن را از امروز شنبه به نقل از سعید آذری مدیرعامل این باشگاه می‌دهد. آذری در این خصوص اظهار داشت: گاندوها از امروز وارد بازار نقل و انتقالات خواهند شد و در طول فصل شما چهره دیگری از گاندو خواهید دید،یک کروکودیل سبز که هر تیمی را به وحشت خواهد انداخت.

"اولویت ذوب آهن تمدید با نژاد مهدی و ارسلان است" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و سیزدهمین شماره "فوتبال اصفهان"است که به نقل از احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن مطرح‌شده است که او اولویت باشگاه را در حفظ دو بازیکن تاثیرگذار این تیم یعنی نژادمهدی و ارسلان مطهری عنوان کرده و اظهار داشت بعید می‌دانم بازیکن دیگری از ذوب آهن جدا شود چرا که تمامی بازیکنان قصد دارند که در تیم بمانند.

"بزرگ‌ترین خانه کودک اصفهان در منطقه ٢ احداث می‌شود" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده فایل پی‌دی‌اف اصفهان فوتبال اینجا کلیک کنید.

کد خبر 378441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.