برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: طی گشت‌زنی‌های صورت گرفته در اردیبهشت ماه سال جاری در مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان، ۵۶ دوره‌گرد که به صورت غیرمجاز اقدام به جمع آوری پسماند خشک می‌کردند، بازداشت شدند.

محمد منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت­‌های این معاونت در زمینه بازرسی و نظارت، اظهار کرد: اقلام جمع‌آوری شده دوره‌گردها عموماً در صنایع تبدیلی غیرمجاز به چرخه تولید بر­می­‌گردد؛ در این راستا به دو انبار غیرمجاز جمع‌آوری پسماند اخطار داده شد و ۱۵ خودرو نیز که به صورت غیرمجاز اقدام به جمع‌آوری و فروش اقلام بازیافتی می­‌کردند، توقیف شدند.

وی با اشاره به توقیف مجموعا ۴۴۷۰ کیلوگرم پسماند خشک غیرمجاز در اردیبهشت ماه سال جاری، افزود: بیشترین میزان پسماند خشک متعلق به منطقه چهار و کمترین میزان مربوط به منطقه دو شهرداری اصفهان است.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان به دریافت ۱۲۶ مورد شکایت در اردیبهشت ماه امسال از طریق سامانه ۱۳۷ اشاره کرد و گفت: این شکایت­‌ها درحوزه مسائلی از قبیل بارگیری پسماندها، ترک محل پس از پخش آژیر، نحوه توزیع هدایا و برخورد متصدیان غرفه بازیافت با مراجعه‌کنندگان بوده که توسط نیروهای معاونت اجرایی بررسی شده و پس از رسیدگی، مشکل مذکور رفع شده است.

منوچهری ضمن قدردانی از همکاری مفید و موثر دادستانی اصفهان و نیروی انتظامی با این سازمان در مقوله­‌های بهداشتی و زیست­‌محیطی،  از شهروندان اصفهانی درخواست کرد در صورت مشاهده تخلف در حوزه جمع‌آوری پسماندهای خشک، مراتب را جهت پیگیری و برخورد با متخلفان به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

کد خبر 378405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.