پیش‌شرط‌های آمریکا، خلاف مصالح ملی است

فریدونشهر- امام جمعه فریدونشهر گفت: پیش‌شرط‌های آمریکا فریب بزرگی است که خلاف مصالح ملی است و ما درباره مسائل ناموسی کشور مذاکره نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر، حجت الاسلام اسماعیل شاه‌محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فریدونشهر بابیان اینکه شرایط مذاکره جدید آمریکا در ۱۲ موضوع مهم کشور از جمله کاستن از سیستم دفاعی کشور و غیر فعال شدن در فضای سایبری مطرح شده است، اظهار کرد: مسئولان فریب دشمنان را نخورند، ما هرگز در خصوص مسائل ناموسی کشور مذاکره نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در مقابل مواضع دشمنان مقاومت خواهد کرد، گفت: دشمن ظاهری فریبنده دارد و ما نباید غافل شویم، باید از این عقب‌نشینی دشمن آگاه شویم، زیرا دشمنی که سال‌ها در پی ضربه زدن به ملت ایران بود نباید از قیافه ظاهر دوستی او فریب خورد.

امام جمعه فریدونشهر با بیان اینکه خوش‌بین بودن به دشمن عواقب جبران‌ناپذیری دارد، تآکید کرد: عقب‌نشینی آمریکا در پی مقاومت مردم است و قطعأ آمریکا را روبه فروپاشی و افول می‌برد.

شاه‌محمدی با بیان اینکه آینده علمی ایران روشن است، خاطرنشان کرد: از سوی نهاد کتابخانه‌های کشور جشنواره کتابخوانی رضوی برای نوجوان و بزرگسالان برگفته از کتاب امام رضا(ع) در حال برگزاری است که این مسابقات در رشد علمی و فرهنگی جوانان و نوجوانان تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: سرانه مطالعه ایرانی‌ها باید افزایش یابد و مطالعه نباید سرگردان کننده و بی فایده باشد، بلکه باید مفید و هدفمند و تأثیرگذار باشد و برگزاری جشنواره‌ها اقدامی در جهت ایجاد هدفمندی در مطالعه است.

کد خبر 378403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.