تحریم، ابزار دشمن برای ضربه به انقلاب است

چادگان- امام جمعه موقت چادگان گفت: دشمن با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند تحریم به دنبال ضربه زدن به انقلاب است، اما ایستادگی ملت آنان را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام محمدرضا ابراهیمی امروز درخطبه‌های  نماز جمعه این هفته شهر چادگان با تأکید بر ضرورت استفاده از برکات ماه مبارک رمضان در زندگی، اظهار کرد: بعضی مشکلات کشور ریشه در فتنه سال ۸۸ دارد که دشمنان با برنامه‌ریزی به دنبال اختلاف انگیزی بین مردم و مسؤولان بودند.

وی افزود: دشمنان همواره به دنبال ضربه‌زدن به ‌نظام جمهوری اسلامی هستند که تحریم اقتصادی نیز از ابزار آن‌ها در این زمینه است، اما با تلاش ملت و اتکا به اقتصاد درونی موفق نخواهند شد.

امام‌جمعه موقت چادگان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم، گفت: دشمنان با فتنه‌های مختلف در صدد ضربه زدن به کشور هستند، اما مردم ایران اسلامی آینده روشنی در پیش رو دارند، زیرا در زمینه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی موفقیت‌های مهمی را به دست آورده‌اند.

ابراهیمی ضمن قدردانی از حضور مردم ولایت‌مدار در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: این حضور نشان‌دهنده پشتیبانی از اسلام و انقلاب است، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب تقویت حکومت شیعه و اسلام ناب محمدی می‌شود.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها نسبت به رفتار فرزندان بی‌تفاوت نباشند، اظهار کرد: شهرستان چادگان دارای موقعیت توریستی و تفریحی است و انتظار داریم که مسئولان نسبت به ایجاد فضا و امکانات گردشگری تلاش کند تا مسافران و گردشگران خاطره خوشی از این شهرستان را در ذهن خود تداعی کنند.

کد خبر 378400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.