پیشنهاد مذاکره، راهبرد دشمن است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: پیشنهاد مذاکره راهبرد دشمن برای دستیابی به اهدافی است که برای آن‌ها برنامه ‌ریزی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان ضمن تآکید بر رعایت بر تقوای الهی، اظهار کرد: دیدار اقشار مختلف مردمی از جمله نخبگان علمی و سیاسی با مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان که سرشار از شور و اشتیاق و دلدادگی بود رمز موفقیت ایشان در مدیریت جامعه اسلامی است.

وی افزود: این دیدارها محفل امنی برای حضور دانشجو، طلبه و استاد دارای دغدغه در مسائل فرهنگی سیاسی و اجتماعی بود تا جایی که انتقادی حتی به مواضع رهبری مطرح شد و ایشان با حوصله و بلوغ سیاسی و موشکافانه نسبت به مسائل پاسخ دادند که نشان از شخصیت بزرگ ایشان است.

امام جمعه گلپایگان ادامه داد: ملت ایران باید به عظمت مقام معظم رهبری افتخار کنند و از تصمیم خبرگان رهبری در انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب سپاسگزاری کنند که با گذشت ۳۰ سال هیچ خدشه‌ای در مدیریت رهبری کشور وارد نشده است.

کرامتی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام(ره)، افزود: ایشان گزینه "مقاومت" که برگرفته از مکتب قرآن و اهل بیت(ع) است را در برابر زیاده‌ خواهی استکبار جهانی توصیه کردند که اگر محور مقاومت در دنیای اسلام شکل گیرد استکبار جهانی از مواضع خودش عقب‌نشینی خواهد کرد.

وی گفت: امروز دشمن با شیوه‌ها و تاکتیک مختلف که یکی از اینها مذاکره است در خصوص مسائل حساس کشور وارد شده است، اما باید به ترفند دشمن پی برد و ما در زمینه مسائل ناموسی کشور هرگز مذاکره نخواهیم کرد.

وی خطاب به شورای شهر گلپایگان، گفت: چهار ماه است که شهر گلپایگان بدون شهردار مدیریت می‌شود که زیبنده شهری با این وجاهت و جایگاه نیست، سرپرست شهرداری همانند شهردار جایگاه قانونی نسبت به اجرای امور شهری را ندارد، بنابراین شورای شهر به دور از مسائل سیاسی و حاشیه‌ای شهرداری که دارای سوابق خوب مدیریتی و توانایی نسبت به امور شهری و آشنایی لازم نسبت به شهر گلپایگان را داشته باشد انتخاب کند.

کد خبر 378398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.