شهردار با تهدیدکنندگان اعضای شورای شهر برخورد می‌کند

مشاور پارلمانی شهردار تهران با بیان‌ اینکه هیچ اختلافی بین شهرداری و شورای شهر وجود ندارد گفت: شورا نهاد بالای دست شهرداری محسوب می‌شود و هیچ فردی از درون شهرداری توان تهدید اعضای آن را ندارد و اگر چنین اتفاقی افتاده باشد شهردار تهران در سطح عالی با تهدیدکنندگان برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، داریوش قنبری در رابطه با انتقاد شورای شهر در مورد بی‌توجهی شهردار تهران به تذکرهای شورای شهر اظهار کرد: شهردار تهران در جلساتی که با شورای معاونان داریم، تاکید می‌کند که باید به تذکر اعضای شورای شهر توجه ویژه‌ای شود و به موقع به آن‌ها با حفظ کامل احترام پاسخ داده شود و هیچ تذکری نباید بدون پاسخ باقی بماند.

مشاور پارلمانی شهردار تهران ادامه داد: شهردار تاکید کرده است که متن پاسخ معاونت‌های شهرداری به تذکراعضای شورای شهر به هیچ‌وجه رسانه‌ای نشود، هر چند که سوال‌های اعضای شورای شهر از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

تفاوتی بین خواسته شورای شهر و شهرداری وجود ندارد

وی تصریح کرد: طبیعی است که بر اساس انتظاراتی که مردم از اعضای شورای شهر دارند، آن‌ها مطالباتی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد، بنابراین شهرداری هم بر اساس مقدوراتی که دارد به این تذکرها توجه کرده و برای تحقق مطالبات عمومی تلاش می‌کند و در این مورد بین خواسته شورای شهر و شهرداری تفاوتی وجود ندارد.

قنبری خاطرنشان کرد: تذکرهای شورای شهر به این معنا نیست که شهرداری کم‌کاری کرده است، بلکه برای توجه بیشتر صورت می‌گیرد و می‌توان گفت شورای شهر به عنوان نماینده مردم بر اساس انتظار عمومی این مطالبات را طرح می‌کند که به بهبود عملکرد شهرداری کمک کرده و اگر جایی ضعفی وجود داشته باشد، رفع می‌کند، ضمن اینکه شهرداری هم جدای از مردم نیست و برآمده از رای اعضای شورای شهر است.

شهردار تهران با تهدیدکنندگان اعضای شورای شهر برخورد خواهد کرد

مشاور پارلمانی شهردار تهران در مورد تهدید برخی اعضای شورای شهر توسط تعدادی از نیروهای شهرداری، تاکید کرد: بعید می‌دانم که فردی از شهرداری، اعضای شورای شهر را تهدید کرده باشد، چراکه شورا نهاد بالای دست شهرداری محسوب می‌شود و به هیچ وجه فردی از درون شهرداری توان تهدید اعضای آن را ندارد و اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، شهردار تهران در سطح عالی با تهدیدکنندگان برخورد خواهد کرد.

قنبری با تاکید براینکه هیچ اختلافی بین شهرداری و شورای شهر وجود ندارد، یادآور شد: برخی که به لحاظ سیاسی شکست‌خوردگان انتخابات سال ۹۶ هستند و منافع خود را در شهرداری و شورای شهر از دست داده‌اند، تلاش می‌کنند این طور القا کنند که بین شورای شهر و شهرداری اختلاف وجود دارد.

مشاور پارلمانی شهردار تهران اظهارکرد: هم‌اکنون یک همگرایی، وحدت و اتفاق نظر بین شورای شهر و شهرداری برای حل مشکلات شهروندان از جمله رفع آلودگی هوا و ترافیک به عنوان دو خواسته مهم آن‌ها وجود دارد و تذکر شورای شهر هم به عملکرد شهرداری در این مورد قدرت می‌بخشد.

منبع: خانه ملت

کد خبر 378378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.