کارگروه محیط زیست و مسئولیت اجتماعی شورای شهر اصفهان تشکیل شد

رئیس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست اصفهان از تشکیل کارگروه محیط زیست و مسئولیت اجتماعی ذیل مجموعه این کمیسیون خبر داد.

کوروش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه کارگروه محیط زیست و مسئولیت اجتماعی برای نخستین بار ذیل مجموعه کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان تشکیل شده است، اظهار کرد: ارکان مهم و موثر مدیریت شهری به همراه اداره حفاظت محیط زیست و سمن‌های محیط زیستی اصفهان این کمیته را تشکیل داده‌اند.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این کمیته مسائل محیط زیست در صدر سیاستگذاری‌های کلانشهری اصفهان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: حشمتی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان نیز با حضور در این کمیته ضمن تقدیر از مدیران شهری، برای مشارکت در برنامه های این حوزه اعلام آمادگی کرد.

رئیس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان افزود: هدف این کارگروه ارتقای دانش شهروندی در حوزه محیط زیست، ارتقای مسئولیت اجتماعی شهروندان و دستگاه‌های مرتبط برای بهبود شرایط محیط زیست شهر است.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و معاون خدمات شهری اعضای این کمیته هستند، گفت: معاون برنامه ریزی شهرداری به عنوان محور اصلی در حوزه مدیریت شهری در این کمیته فعالیت دارد.

محمدی تصریح کرد: می‌توان با کمک گرفتن از ظرفیت سمنها و فعالان محیط زیست در این کمیته برنامه ریزی و ارتقای سطح کیفی محیط زیست شهری را تحقق بخشید.

کد خبر 378299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.