۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
گلف اصفهان در مسیر شکوفایی است

رییس هیئت گلف استان اصفهان معتقد ابا حمایت فدراسیون و مسئولین مربوطه، گلف در مسیر شکوفایی قرار گرفته است.

کورش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص هیئت گلف استان اصفهان اظهار کرد: جدیدا موفق شده ایم ساختار مدیریتی هیئت گلف را تغییر دهیم، بخش های مختلف آن را از حالت غیر فعال خارج کنیم و به سمت یک مجموعه فعال سوق پیدا کنیم.وهمچنین دفتر هیئت گلف که چندسال تعطیل بود بازگشایی شد و سایت‌های استعداد یابی را راه اندازی کردیم. هدف اول ما استعداد یابی از بین جوانان و نوجوانان است که به این رشته علاقه دارند.

رییس هیئت گلف استان اصفهان با بیان اینکه در فکر تهیه زیر ساخت‌ها و امکانات لازم برای هیئت هستیم، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای افرادی که با استعدادیابی به این رشته وارد می شوند را پیش بینی کرده ایم و قصد داریم تجهیزات لازم را خریداری کنیم. ترمیم و پاکسازی زمین، مشکلات رفاهی و کمبود امکانات را حل کردهایم و به دنبال رفع مشکل زمین اصلی در ورزشگاه نقش جهان هستیم.

محمدی در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی، خاطر نشان کرد: چند مسابقه برای آماتور ها پیش بینی کرده ایم تا جذابیت این رشته را افزایش دهیم. تقویم مسابقات در لیگ برتر را اعلام کرده ایم و درحال تشکیل تیم ها هستیم. برگزاری کلاس های آموزش مربی گری و بازی گلف را برای آقایان و بانوان بعد از ماه رمضان داریم.

وی اضافه کرد:  قصد داریم دو الی سه سایت مینی گلف در سطح شهر با مشارکت برخی از نهاد ها و سرمایه گذاران داخلی برای  استفاده مردم ایجاد کنا یم.

رییس هیئت گلف استان اصفهان با اشاره به اینکه گلف رشته ناشناخته‌ای است که در اصفهان مورد بی مهری قرار گرفته، تاکید کرد: در گذشته از جانب فدراسیون و مسئولین مربوط به این رشته توجهی نمی شد که آن هم خوشبختانه با همت و حمایت فدراسیون گلف توانسته ایم برای پیشرفت گلف گام های بلندی بر داریم. برنامه داریم در سایر شهرستان‌های اصفهان هم گلف را فعال کنیم که از دو شهرستان قائم شهر و نجف آباد این کار را شروع کردهایم.

محمدی در رابطه با مسابقات بین المللی گلف، اظهار کرد: در تقویم های مختلف مسابقات بین المللی در طول سال برگزار میشود. این رقابت ها در کشور هایی که صاحب این ورزش هستند که شامل اروپا و بعضی از کشور ها در آسیا، جریان دارد. در هرماه با مراجعه به سایت بین المللی گلف میتوان برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرد؛ در این مسابقات باید با یک تیم قدرتمند شرکت کنید که تیم‌های اصفهان در آن سطح نیستند و در نظر دارسم در آیندهای نزدیک یک تیم حرفه‌ای گلف تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار ورزش گلف در مسابقات ماه رمضان شرکت کرده است، خاطرنشان کرد: قبل از ماه رمضان یک فراخوان دادیم که افراد زیادی اعلام آمادگی کردند و از ابتدای ماه رمضان مسابقات را با ورزشکاران آماتور آغاز کردیم.

رییس هیئت گلف استان اصفهان در خصوص پیشرفت این رشته در اصفهان، خاطر نشان کرد: در ماه رمضان با استقبال خوبی مواجه شدیم که روزانه بعد از مسابقات در خواست های زیادی از سوی مردم در همه رده سنی برای برگزاری کلاس های آموزشی داده شد.

محمدی با بیان اینکه گلف ورزشی است که هنوز معرفی نشده، تصریح کرد: در این ورزش زن و مرد در همه رده های سنی می توانند شرکت کنند. نیازمند کمک مدیران صنایع و اقشار مردم هستیم تا بتوانیم این رشته را به جایگاه اصلی واقعی خود برسانیم.

کد خبر 378285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.