رفع مشکلات جامعه به مشارکت همگانی نیاز دارد

تیران _ امامجمعه تیران‌وکرون گفت: رفع مشکلات جامعه به مشارکت همگانی و همبستگی و وحدت نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت‌الاسلام حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز عید فطر این شهرستان با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی، اظهارکرد: وحدت و همدلی پیامدهای زیادی برای جامعه دارد که رفع مشکلات و تعالی کشور و هر منطقه از مهمترین آن‌ها است.

وی افزود: رفع مشکلات جامعه به مشارکت همگانی و همبستگی و وحدت نیاز دارد که این شاخصه مهم در بین مسئولان نظام در پست‌های مختلف باید نهادینه شود این وحدت در حال حاضر در بین مدیران تیران‌وکرون ایجاد شده و فعالیت‌های زیادی در حال انجام است.

امام‌جمعه تیران‌وکرون با بیان اینکه تفرقه و خودخواهی فرصت‌سوزی و همدلی و وحدت فرصت‌سازی به دنبال دارد، تصریح‌کرد: با وحدت و همکاری بین مردم و مسئولان در بخش‌های مختلف مشکلات بهتر و سریع رفع می‌شود.

رشیدیان با بیان اینکه باید دولت را در انجام راهبردهای مدیریتی و خدمت به مردم کمک‌ کرد، گفت: بودجه‌های دولتی پاسخگوی اجرای طرح‌های خدماتی، فرهنگی و اقتصادی نیست و به همکاری و مشارکت در بخش های مختلف لازم است.

وی اجرای طرح های خدماتی و پروژه های عمرانی در تیران و کرون را یکی از برنامه‌ها برای رفع نیازهای منطقه دانست و افزود: بودجه اختصاص داده شده برای تکمیل این طرح و پروژه ها کافی نیست و به مشارکت خیران و بخش خصوصی بیش از پیش نیاز است.

کد خبر 378251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.