وظیفه شهرداری تسویه بدهی پیمانکاران با حفظ تکریم آنان است

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به بدهی های شهرداری تهران به پیمانکاران گفت: پرداخت دیون پیمانکاران از اولویت ها و دغدغه های مدیریت شهری است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، عبدالحمید امامی با تاکید بر اهمیت پرداخت مطالبات پیمانکاران، اظهار کرد: وظیفه شهرداری تسویه بدهی پیمانکاران با حفظ تکریم آنان است و بر همین اساس با برنامه ریزی های انجام شده از سوی ادارات کل مرتبط و سازمان املاک، تلاش داریم پرداخت دیون پیمانکاران با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص نتایج مذاکرات صورت گرفته با مجلس برای تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده، گفت: باید تلاش کنیم تا سهم درآمدی شهرداری‌ها کم نشود و در آخرین مصوبه‌ای که کمیسیون داشت، قرار شد براساس جمعیت شهری و روستایی شهرستان تهران، ۸۸ درصد تقسیم‌بندی این درآمدها به شهرها و ۱۲ درصد به روستاهای شهرستان تعلق گیرد.

کاهش هزینه‌های شهرداری با تاکسی اینترنتی

معاون شهردار تهران با بیان اینکه یکی از راه‌های تأمین درآمدها کاهش هزینه‌ها است، گفت: یکی از اقداماتی که می‌تواند به صرف بهینه هزینه‌ها منجر شود موضوع تاکسی اینترنتی در شهرداری است.

وی تصریح کرد: برای این‌که بتوانیم بخشی از هزینه‌های غیرمتعارف را کاهش دهیم با همکاری فاوا و اداره کل پشتیبانی، سیستم نرم‌افزاری را طراحی کرده ایم تا از خودروهای اینترنتی برای مأموریت های شهرداری در سطح شهر استفاده کنیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به راه اندازی تالار معاملات شهرداری تهران گفت: با هماهنگی شورای شهر تهران و تلاش ادارات کل مربوطه و همچنین سازمان املاک در صدد راه اندازی این تالار تا شهریور ماه هستیم تا به فعالیت کارگزاری ها پایان داده شود و به گسترش سلامت کار و شفافیت در برنامه ها کمک کند.

امامی در ادامه با تاکید بر توافقات صورت گرفته در خصوص تعیین تکلیف آرای کمیسیون ماده صد در سطح قوه قضاییه افزود: این مهم نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته و کسب مجوز از سوی مقام معظم رهبری در دست پیگیری است و اجرای آن تاثیر چشمگیری در کاهش پرونده های کمیسیون ماده صد دارد.

وی افزود: مقرر شده برای پیشگیری از این موضوع با دستور العمل های جدید از ارجاع تخلفات ساخت و ساز به کمیسیون ماده صد جلوگیری به عمل آید

کد خبر 378150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.