بیش از یک هزار مسجد شهر اصفهان بیمه شدند

شهرداری اصفهان در آستانه عید سعید فطر در راستای ارتقاء سطح ایمنی و افزایش مشارکت با نهادهای مردمی سطح شهر اقدام به بیمه بیش از یک هزار مسجد سطح شهر کرد تا این اماکن مقدس بیش از پیش محلی امن و آرامش بخش برای حضور شهروندان باشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، در سال جاری، پیشنهاد قرار دادن یک هزار و سه مسجد شهر اصفهان تحت پوشش بیمه مطرح و در کمیسیون‌های فرهنگی و ورزشی و نیز اجتماعی شورای شهر اصفهان، تصویب شد. بر این اساس هم اکنون این مساجد دارای بیمه حریق، انفجار و صاعقه است.

این نوع بیمه شامل ساختمان، تاسیسات، محتویات مساجد به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان برای هر مسجد است. این بیمه نامه به مناسبت روز جهانی مساجد تحویل هیئت امنای مساجد شهر اصفهان خواهد شد.

مدیریت شهری در زمینه رسیدگی به مساجد سطح شهر بر اساس شرح وظایف متناسب با مدیریت شهری اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

انتظار می رود با بازدیدهای دوره‌ای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، آموزش اعضای هیئت امنای مساجد و تجهیز مساجد به وسایل ایمنی، از وقوع حوادث پیشگیری شود.

به گزارش ایمنا، بیمه مساجد سطح شهر اصفهان مربوط به مساجدی است که در اداره مشارکت های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان دارای پرونده است و چنانچه مساجد سطح شهر تمایل داشته باشند، می توانند نسبت به ایجاد پرونده در این اداره اقدام کنند.

کد خبر 378147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.