کودک ربوده شده شاهین شهری به آغوش خانواده بازگشت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از بازگرداندن کودک چهار ساله‌ای که شب گذشته توسط سارقان یک دستگاه خودرو ربوده شده بود خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: شب گذشته ، خانمی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 با صدای بریده بریده و پریشان گفت برای خرید از خودرو پیاده شده بوده ام که  خودرو  در حالی که  پسر چهار ساله‌ام  در آن بوده به سرقت رفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران گشت انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر  بلافاصله وارد عمل شده و به جستجو برای یافتن خودروی مسروقه پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: اقدامات ویژه پلیس به منظور مهار سارقان و بستن همه راه های ورودی و خروجی ادامه داشت تا اینکه سرانجام سارقان پس از سه ساعت که راه را برای خود بسته دیدند  خودرو را در یکی از نقاط شهر رها کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه  با بیان اینکه بحمدالله محمد طه چهار ساله  به صورت صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد اظهار داشت: در این حادثه سارقان تعدادی از قطعات و اموال خودرو را به سرقت بردند که شناسایی و دستگیری آنان با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطرنشان کرد: پلیس بارها اعلام کرده که حتی برای یک لحظه نیز کودک خود را در خودرو تنها نگذارید ولی متاسفانه بارها شاهد وقوع این حادثه بوده ایم و امید است والدین گرامی نسبت به هشدارهای انتظامی و بکارگیری آنها توجه لازم را داشته باشند.

کد خبر 378141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.