شهرداری به یاری NGOها نیاز دارد

کاشان - شهردار کاشان گفت: در حال حاضر شهرداری از سازمانی صرفا خدماتی به سازمانی که مجموعه‌ای از خدمات را اریه می‌کند تبدیل شده است، بنابراین به یاری این سازمان‌ها نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سعید ابریشمی‌راد در گردهمایی فعالان مشارکت اجتماعی این شهر با بیان اینکه مدیریت شهری و سازمان‌های مردم‌نهاد مکمل یکدیگر هستند، خاطرنشان کرد: NGOها پل ارتباطی میان مردم و مدیریت شهری هستند و بخشی از بار اجرایی دولت را نیز بر عهده دارند.

وی یادآور شد: این سازمان‌ها به واسطه ارتباط نزدیکی که با اقشار مختلف مردم دارند می‌توانند به سادگی خواسته‌های مردم را به مدیران شهری منتقل می‌کنند.

شهردار کاشان با بیان اینکه در این شهر هیچ ظرفیت اجتماعی قدرتمندتر، مهم‌تر و با نفوذتر از سازمان‌های مردم‌نهاد نیست، تأکید کرد: در حال حاضر شهرداری از سازمانی صرفا خدماتی به سازمانی که مجموعه‌ای از خدمات را ارایه می‌کند تبدیل شده است، بنابراین به یاری این سازمان‌ها نیاز دارد.

ابریشمی‌راد خاطرنشان کرد: پیشینه درخشان تمدنی کاشان و نقش ارزنده دانشمندان و فرهیختگان آن در تاریخ و تمدن ایران ایجاب می‌کند، سازمان‌های مردم‌نهاد در راستای احیای فرهنگ اصیل مردم و میراث کهن آن تلاش کنند.

کد خبر 378119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.