مصلی آماده برپایی نماز عید فطر می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پایان ماه رمضان، خدمات شهری وظیفه دارد به رسم میزبانی از نمازگزاران و روزه داران ماه مبارک رمضان و برپایی نماز باشکوه عید سعید فطر، محل برگزاری نماز عید را در مصلی امام خمینی(ره) آماده سازی کند.

به گزارش ایمنا، حسین امیری در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد معاونت خدمات شهری با بیان اینکه نزدیک به ۶۰ نفر از کارکنان و کارگران خدمات شهری منطقه شش به مدت سه روز در حال آماده سازی مصلی هستند، تصریح کرد: فرش کردن سطح مصلی امام خمینی (ره) به متراژ ۲۲ هزار متر مربع و در دو طبقه در دستور کار قرار گرفته است و کارگران در حال آماده سازی مصلی برای اقامه نماز عید سعید فطر هستند تا نمازگزاران در آرامش خاطر این فریضه عبادی سیاسی را به جای آورند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: نیروهای خدماتی در بخش‌های مختلف از جمله نظافت و شست وشوی فضای داخل و خارج مصلی، نظافت تابلوها و المان‌های داخلی مصلی و اطراف آن، جمع آوری زباله‌ها و آراستن مصلی و محیط اطراف آن به منظور اجرای باشکوه نماز عید سعید فطر در حال فعالیت هستند.

امیری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود جمعیت زیادی از مردم اصفهان برای اقامه نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره) حضور یابند، گفت: خیابان‌های اطراف مصلی امام خمینی(ره) برای پارک خودرو آماده می‌شود و هر آنچه در مسیر پیاده‌روها ایجاد سد معبر کرده رفع می‌شود تا نمازگزاران به راحتی بتوانند در مصلی حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان با در نظر گرفتن تمامی تجهیزات ایمنی لازم در روز عید سعید فطر در مصلی آماده خدمات‌رسانی خواهند بود، خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی برای تأمین ایمنی و پیشگیری از حوادث احتمالی در نقاط تعیین شده استقرار می‌یابند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: سرویس‌های بهداشتی به همراه وضوخانه برای سرویس دهی بیشتر و بهتر به نمازگزاران آماده شده است.

کد خبر 378104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.