بی کفایتی برخی موجب بی برنامگی فینال حذفی شد/ با خاطیان در هر سمتی برخورد می‌شود

مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: تمامی تصمیمات گرفته شده در خصوص قطعیت برگزاری فینال جام حذفی و برخورد با خاطیان با محوریت فدراسیون فوتبال بوده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیارناظمی مدیر کل روابط عمومی با تقدیر از پیگیری سیما و شبکه سه برای پخش فینال جام حذفی گفت: شبکه سه تغییرات زیادی در کندکتور (جدول) پخش خود داشت و از ساعت ۹ شب یکشنبه (زمان رسمی و اعلامی شروع بازی فینال جام حذفی) تا ۲ بامداد امروز (دوشنبه) برنامه خود را ادامه داد و خوشبختانه با داریت وزارتخانه، فدراسیون فوتبال و رسانه ملی، موضوعی که می‌توانست تبعات حتی غیر ورزشی پیدا کند، به خوبی مدیریت شد و بازی فینال و سایر مراحل آن از طریق سیما پخش شد.

وی تأکید کرد: اشتباهات و بی‌کفایتی برخی باعث این بی برنامه‌گی شده بود و انجام نشدن بازی و عدم پخش تصاویر قطعا فضای شایعه و تخریب گسترده‌ای را درباره ورزش و فوتبال کشور ایجاد می‌کرد که با تدبیر همکاران در فدراسیون فوتبال و صدا وسیما این موضوع پیش نیامد.

مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در مورد کارگروه معاونت قهرمانی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی و از مدیران ارشد و با تجربه ورزش کشور به همراه مرتضی تورگ از قضات صاحب نام و رئیس کمیته اخلاق فدراسیون امروز به اهواز رفته‌اند و نتیجه بررسی‌ها بزودی اعلام می‌شود. هر کسی و در هر سمتی باشد و کوتاهی او در این مورد قطعی شود، با آنها برخورد حقوقی و ورزشی از طریق فدراسیون فوتبال صورت خواهد گرفت. تمامی تصمیمات گرفته شده در خصوص قطعیت برگزاری و برخورد با خاطیان با محوریت فدراسیون فوتبال بوده است.

کد خبر 378102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • میلاد ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    0 0
    جالبه که خود وزارت ورزش از عوامل اصلی #مهندسی نتایج و قهرمانی شده و حالا با بیانیه دادن در مقام مدعی العموم ظاهر شده #اژدهای_هفت_سر_فساد
  • عباس IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    0 0
    استارت این تنشها از خود وزارت ورزش خورده بهتره یه سری به خودتون بزنید و زیر دستا را فدا نکنید
  • عباس IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    0 0
    استارت این تنشها از خود وزارت ورزش خورده بهتره یه سری به خودتون بزنید و زیر دستا را فدا نکنید