درد داشتم ولی مربی خواست بازی کنم

دویست و دوازدهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "درد داشتم ولی مربی خواست بازی کنم" عنوان اصلی این رسانه به نقل از ولادیمیر کومان هافبک تیم فوتبال سپاهان است. وی در مورد بازی و تعویض خود در دیدار نیمه نهایی با پرسپولیس گفته است: تا قبل از این دیدار همچنان مصدوم بودم، درد داشتم و هنوز مشکلم کاملاً رفع نشده بود، اما به خاطر شرایط بازی، مربی از من خواست به زمین بروم و با وجود درد بازی کنم. حدود ۲۰ دقیقه بازی کردم، اما درد زیادی داشتم و نتوانستم ادامه دهم به همین خاطر از کادر فنی خواستم مجدداً تعویضم کنند.

"فصل آینده از ذوب آهن بیشتر بترسید" دیگر تیتر مهم "فوتبال اصفهان" است. در بخشی از مطلب مربوط به این عنوان آمده است: "خیزش و تولد دوباره ذوب‌آهن برای فوتبال ایران خبر نویدبخشی است. فصل آینده لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که ذوب‌آهن هم یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود. این جذابیت بازی‌های لیگ برتر در فصل آینده را دوچندان می‌کند و باید از این اتفاق خوشحال بود. حالا دیگر مدعیان در مسیر مبارزه برای قهرمانی روی ذوب آهن بیشتر حساب می‌کنند و از این تیم بیشتر خواهند ترسید."

"چرا زردها دیدار بزرگ را واگذار کردند" عنوان پایانی صفحه اول دویست و دوازدهمین شماره روزنامه اینترنتی فوتبال اصفهان است.

برای مشاهده فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 378098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.