توزیع ۱۰ هزار سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند اصفهان

معاون داوطلبان جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان گفت:در ایام ماه مبارک رمضان، بیش از ۱۰ هزار سبد غذایی بین خانوادهای نیازمند استان اصفهان توزیع شد.

علی محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح همای رحمت و توزیع موادغذایی در ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر برای کمک به افراد نیازمند و خانواده‌های کم بضاعت از طریق جمعیت هلال احمر اصفهان اظهار کرد: این طرح با مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر و همیاری خیران استان اجرا شد.

معاون داوطلبان جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان اینکه سبدهای غذایی تهیه شده با همکاری خیران بین خانواده‌های بی بضاعت، خانواده‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست و بیماران نیازمند و خانواده زندانیان توزیع شد، افزود: تا کنون ۱۰ هزار سبد غذایی بین این خانواده‌ها توزیع شده که ارزش هر سبد ۳۰۰ هزار تومان بوده است.

وی سفره‌های مهربانی و توزیع غذا گرم را نیز از دیگر طرح‌های اجرا شده در ماه رمضان اعلام کرد و گفت: این طرح در محلات کم بضاعت استان اجرا و مورد استقبال قرار گرفت.

هاشمی خاطرنشان کرد: دو مرکز به صورت عمده به خصوص در شعبه جمعیت هلال احمر در خیابان کاشانی محل جمع آوری و توزیع مواد غذایی در طرح همای رحمت است و همه شعب هلال احمر مراکز شهرستان‌ها نیز برای اجرای این طرح فعال بودند که خیرین و داوطلبان در این زمینه با جمعیت هلال احمر همکاری  دارند.

کد خبر 378096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.