در عرض ۲۰ دقیقه سلب عضویت شدم!

نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: در جلسه‌ای ۲۰ دقیقه‌ای در شورای حل اختلاف استان لرستان و بدون ارایه توضیحات و دفاعیات و حضورم در این جلسه از عضویت در شورای شهر خرم آباد سلب شدم.

رستم کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص سلب عضویتش از شورای شهر خرم آباد اظهار کرد: متاسفانه برخی از افراد علی البدل شورای شهر خرم آباد به دلیل اهدافی که در سر دارند دست به هر کاری می‌زنند و با توهین و افترا سعی در حضور در شورای شهر دارند.

وی با بیان اینکه در دوره‌های چهارم و پنجم شورای شهر با رای مردم به عضویت این شورا درآمدم، افزود: اخیرا و به دلیل برخی از افتراها مبنی بر اینکه بنده در خرم آباد سکونت ندارم، پرونده‌ای برای سلب عضویت من در شورای شهر خرم آباد تشکیل داده‌اند.

نایب رییس شورای شهر خرم آباد با بیان اینکه در خصوص تشکیل و پیگیری این پرونده از سوی مراجع رسمی هیچ‌گونه اطلاع رسانی به اینجانب نشده است، اضافه کرد: این موضوع را از سوی یکی از دوستانم که کارمند استانداری لرستان است مطلع شدم که در تماسی تلفنی به من اطلاع داد که در دفتر مدیرکل امور شهری روستایی پرونده سلب عضویت بنده در دست بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه در هفته گذشته در جلسه شورای حل اختلاف استان لرستان که با حضور مدیرکل دادگستری، نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها و مدیرکل امور شهری استانداری لرستان برگزار شد به مدت ۲۰ دقیقه بررسی پرونده حکم سلب عضویت در شورای شهر خرم آباد برای من صادر شده است، ادامه داد: این در حالی است که بنا بر قانون حداقل افراد حاضر برای رسمیت داشتن جلسه شورای حل اختلاف چهار نفر است و این رای با حضور سه نفر صادر شده است.

کوشکی افزود: در خصوص بررسی پرونده‌ام حتی یک بار از من دعوت نشد و  در هیچ مرجعی اجازه حضور و دفاع از خودم را ندادند و تنها از من درخواست کردم متنی را نوشته و امضا کنم مبنی بر اینکه منزلی در خرم آباد دارم.

وی تدریس در دو دانشگاه فنی و علمی کاربردی خرم‌آباد در پنج روز هفته، تهیه استشهادیه از اهالی محل سکونت، هیئت امنای سه مسجد نزدیک محل سکونت، تاییدیه کلانتری محل در خصوص محل سکونت، تاییدیه از امام جمعه خرم آباد، نداشتن غیبت در جلسات علنی، جلسات کمیسیون ماده ۱۰۰ و جلسات کمیسیون‌های شورای شهر و ... را از جمله دفاعیات خود برای سکونتش در خرم آباد اعلام کرد و گفت: بهانه افرادی که به من افترا زده‌اند تحصیل پسرم در یکی از مدارس تهران است که در این باره باید بگویم که پسر و دخترم که دانشجوی تهران است در تهران سکونت دارند و در هیچ کجای قانون نیامده که خانواده عضو شورا در محل حوزه انتخابیه‌اش سکونت داشته باشند.

نایب رییس شورای شهر خرم آباد با بیان اینکه اعضای شورای حل اختلاف رای خود را پس از چند روز برای امضای نهایی برای نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی ارسال کردند، افزود: خوشبختانه نمایندگان با توجه به شناختی که از بنده داشتند نسبت به تایید این حکم دلایل را کافی ندانسته و آن را امضا نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه در صحبتی که با رییس کل دادگستری استان لرستان هم داشتم وی نسبت به جزییات پرونده ام ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: در جلسه‌ای که برای شهردار الیگودرز بود نامه شما را هم آورده و امضا کردیم؟!

کوشکی تصریح کرد: نسبت به حکم صادر شده در شورای حل اختلاف استان لرستان اعتراض دارم و اعتراض خود را به شورای عالی حل اختلاف کشور اعلام کرده‌ام.

کد خبر 378090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.