ورزش جای تسویه حساب سیاسی نیست

شهرضا - رییس ورزش و جوانان شهرضا گفت: برخی تلاش می‌کنند عزل و نصب رؤسای هیئات ورزشی یا اقدامات انجام شده در حوزه ورزش شهرستان را با تحلیل‌های سیاسی تفسیر کنند در حالی که ورزش جای اینگونه اقدامات و تخریب افراد پرتلاش نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌نقی انصاری در نشست خبری با اشاره به کسب جایگاه نخست ورزش این شهرستان در استان اصفهان، خاطرنشان کرد: توسعه امکانات ورزشی، افزایش مسابقات و استفاده از افراد کاردان در هیئات ورزشی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان است.

وی ادامه داد: گاهی لازم است رؤسای هیئات ورزشی تغییر کنند تا از توانمندی افراد باانگیزه‌تر و جوان‌تر استفاده شود، اما برخی تلاش می‌کنند با تحلیل سیاسی، عزل و نصب‌ها را به گونه دیگری تفسیر کنند در حالی که ورزش جای اینگونه اقدامات و تخریب افراد پرتلاش و تسویه حساب سیاسی نیست.

رییس ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه حاشیه‌سازی عده‌ای از افراد به سنگ پیش پای ورزش شهرستان تبدیل شده است، اظهار کرد: بعد از حضور وزیر ورزش و جوانان در یکی از رسانه‌ها اعلام شد که اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان به ورزش شهرستان مبارکه اختصاص داده شده است و عده‌ای با سوء‌استفاده از آن قصد تخریب فعالان ورزشی شهرضا را داشتند، اما بعد از پیگیری مشخص شد که سرمایه‌گذار بخش خصوصی ۱۹ میلیارد در ورزش مبارکه سرمایه‌گذاری کرده و به دست وزیر ورزش افتتاح شده است.

انصاری اضافه کرد: حضور وزیر ورزش به دعوت نماینده شهرضا در شهرستان باعث شد، تجهیزات ورزشی به ارزش بیش از ۲۵۰ میلیون تومان به حوزه ورزش و اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان برای تکمیل خانه جوان اختصاص داده شود.

اختصاص اعتبار برای ورزشگاه قدس

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ سازمان مردم‌نهاد در شهرستان فعال است که بیشترین تعداد در استان محسوب می‌شود، تأکید کرد: در صورت تخصیص اعتبارات کافی، خانه جوان شهرضا تا پایان سال ۹۸ افتتاح می‌شود.

رییس ورزش و جوانان شهرضا یادآور شد: وزیر ورزش و جوانان قول مساعد مبنی اختصاص اعتبار برای تکمیل ورزشگاه قدس شهرضا را دادند، اما هنوز اعتبارات سال ۹۸ ابلاغ نشده است.

رییس ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه ایجاد ورزشگاه قدس زیرساخت مناسب برای حضور ورزشکاران این شهرستان در مسابقات کشوری و جهانی ایجاد می‌کند، اظهار کرد: بیش از ۱.۵ میلیارد تومان برای تکمیل این مجموعه ورزشی پنج هزار نفری نیاز است.

۵ ورزشکار در اردوی تیم‌های ملی

انصاری با اشاره به میزبانی این شهرستان از دو مسابقه استانی و پنج مسابقه کشوری از ابتدای امسال، یادآور شد: در همین مدت ۴۷ مسابقه شهرستانی برگزار و ۲۰ تیم به مسابقات استانی، ۱۲ تیم به مسابقات کشوری و یک تیم به مسابقات برون‌مرزی اعزام شده است.

وی اظهار کرد: حاصل تلاش ورزشکاران این شهرستان در میادین مختلف ورزشی در سال ۹۸ کسب ۱۶ مدال طلا، ۲۵ نقره و ۱۸ برنز در مسابقات استانی و شش طلا، سه نقره و سه برنز در مسابقات کشوری بوده است.

رییس ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون پنج نفر از ورزشکاران این شهرستان برای عضویت در تیم‌های ملی دعوت شده‌اند، خاطرنشان کرد: در همین مدت یک کارگاه ورزشی، چهار دوره مربیگری و شش دوره عملی و تئوری آمادگی برگزار شده است.

انصاری با بیان اینکه اعتبارات لازم برای ایجاد ۱۰ زمین چمن مصنوعی در شهرستان تأمین شده است، یادآور شد: ۷۰۰ میلیون تومان برای این منظور اختصاص داده شده و تاکنون یک باب زمین چمن نیز در روستای امامزاده علی‌اکبر ساخته شده است و در صورت همکاری و تلاش شهرداران و دهیاران در سایر مناطق نیز احداث می‌شود.

نخستین حضور پیشکسوتان در جام رمضان

وی با بیان اینکه تاکنون حواشی زیادی در فعالیت هیأت فوتبال شهرستان ایجاد شده است، تأکید کرد: مهمترین مشکل در فعالیت این هیأت حضور اندک رییس هیئت آن در شهرستان است، اما اجازه نمی‌دهیم فوتبال شهرضا آسیب ببیند و در حال حاضر هم مسابقات این رشته به خوبی در حال برگزاری است.

رییس ورزش و جوانان شهرضا ادامه داد: مسابقات جام رمضان با حضور ۴۰ تیم در چهار رده سنی از جمله پیشکسوتان که برای نخستین‌بار به آن اضافه شده در حال برگزاری است.

کد خبر 378088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.