۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
شهردار جدید گلپایگان انتخاب شد

گلپایگان _ سخنگوی شورای شهر گلپایگان گفت: با حضور پنج نفر از هفت نفر اعضای شورای شهر "پیمان شکرزاده" به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب شد.

مسعود اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: در یکصدوشصت‌وششمین جلسه شورای اسلامی شهر با حضور پنج نفر از هفت نفر اعضای شورای "پیمان شکرزاده" به عنوان شهردار جدید گلپایگان انتخاب شد.

وی افزود: عضویت در شورای اسلامی شاهین‌شهر و شهرداری تیران‌وکرون بخشی از کارنامه اجرایی شهردار منتخب نمایندگان مردم در پنجمین دوره پارلمان شهری گلپایگان است.

به گزارش ایمنا، پس ازعزل "محمدامین جمالی"، شهردار سابق گلپایگان، "علیرضا قربانی" به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد. "محمدرضا توسلی"، سرپرست فرمانداری بویین‌میاندشت نخستین گزینه شهرداری این شهر بود که با رأی اکثریت اعضای شورا انتخاب شد، اما به دلیل صدور حکم فرمانداری، وی نتوانست سکاندار شهرداری گلپایگان شود.

 در ۲۶ اردیبهشت ماه و در یکصدوپنجاه‌ونهمین جلسه شورای شهر گلپایگان "یحیی عیدی‌بیرانوند" به عنوان شهردار انتخاب شدند، اما شهردار کرمانشاه با استعفای وی از سمت معاونت شهرداری این شهر مخالفت کرد و به این ترتیب نام وی نیز از فهرست شهرداران منتخب گلپایگان حذف شد.

کد خبر 378066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.