مترو برای نمازگزاران عید فطر رایگان است

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو با اعلام کاهش ساعت حرکت قطارهای مترو در عید فطر، گفت: مترو در این روز برای نمازگزاران رایگان است.

به گزارش ایمنا، فرنوش نوبخت با اشاره به تمهیدات مترو برای عید فطر اظهار کرد: برای عید فطر فاصله حرکت قطارهای خط یک متروی تهران از هفت به چهار دقیقه، در خط دو از هفت به شش دقیقه، در خط سه از ۱۲ به هفت و نیم دقیقه، در خط چهار از هشت به شش دقیقه و در خط هفت از ۱۵ به ۱۲ دقیقه کاهش می‌یابد.

وی افزود: با توجه به برگزاری نماز عید فطر در مصلی امام خمینی (ره) شهروندان و نمازگزاران می‌توانند از ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) جهت حضور در مراسم نماز عید استفاده کنند.

نوبخت خاطرنشان کرد: در این روز تعداد حرکت قطارها نسبت به برنامه روزهای تعطیل افزایش خواهد یافت تا نمازگزاران و مسافران راحت‌تر از این وسیله حمل و نقل ریلی درون‌شهری ایمن، سریع و پاک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز جهت خدمات‌دهی مناسب‌تر به شهروندان و مسافران قطارهای فوق العاده را در تمام خطوط اعزام کند، یادآور شد: به شهروندان توصیه می‌شود به منظور دسترسی بهتر و آسان‌تر به محل برگزاری نماز عید فطر در ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) در خط یک متروی تهران پیاده شوند.

کد خبر 378048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.