حل مشکل مردم از خواندن نافله و زیارت امام رضا مهم تر است

استاندار اصفهان گفت: شرایط کشور ایجاب می کند ضمن اینکه عناصر جدیدی در امور به کار گرفته می شود، از چهره هایی که تجربیات ارزشمندی در کارنامه خود دارند، در این برهه خاص استفاده شود.

به گزارش ایمنا، عباس  رضایی در آیین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان که بعدازظهر امروز- یکشنبه دوازدهم خردادماه- انجام شد گفت: خرداد، ماه عجیبی است زیرا چهاردهم این ماه حزن‌انگیز است و پانزدهم خرداد سرآغاز  انقلاب اسلامی، امسال این دوروز با روز های پایانی ماه رمضان هماهنگ شده است.

وی افزود: من دو لغت تکریم و معارفه را برای این جلسه و برای این دو چهره محترم خیلی هماهنگ نمی‌دانم، زیرا قرار نیست که آقای رضوانی از جمع ما خارج شود،ایشان به افتخار بازنشستگی نائل نشدند، زیرا در تماسی که با ایشان داشتم از او خواستم در استانداری مشغول شود، اما به دلیل قولی که در سمت جدیدش داده بود از پذیرفتن پست جدید در استانداری خودداری کردند ولی در ادامه هم از همراهی او در فرمانداری و استانداری استفاده خواهیم کرد.

آقای سیتانی نیز نیاز به معارفه ندارند زیرا از سالهایی که من فرماندار خوانسار بودم و بعد هم که فرماندار شهرضا شدم با این دو عزیز و ارزشمند و خدوم که دنیایی از تجارب را به همراه دارند همکار بودیم.

استاندار اصفهان تاکید کرد: شرایط کشور ایجاب می کند ضمن اینکه عناصر جدیدی در امور به کار گرفته می شوند، به دلیل مشکلات موجود از چهره هایی که تجربیات ارزشمندی را در کارنامه خود دارند، در این برهه خاص استفاده شود. آقای سیستانی جزو شخصیت هایی هستند که تجربیات ارزشمندی را در کارنامه خود دارند . 

وی افزود: شرایط خاص استان نیازمند یک همدلی و هماهنگی و هم زبانی عجیبی برای پیشبرد امور است و می طلبد که شهرستان اصفهان، به عنوان  شهرستان اصفهان دیده شود نه فقط به عنوان شهری مانند مابقی شهرها 

رضایی خاطر نشان کرد: آقای سیستانی هم به عنوان فرماندار ویژه شهرستان اصفهان و هم معاون استاندار منصوب شدند که از همین رو از دوستان خیریه ی شجره طیبه و دیگر انجمن ها و نهادهایی که ایشان در آن فعالیت دارند می خواهم دور ایشان را خط بکشند و بنا بر آن شد که اقای سیستانی شماره موبایل خود را هم تغییر دهند و گناهش را هم من نیز متقبل می شوم که فقط و فقط به فکر اصفهان و شهرستان اصفهان باشند و مسئولیت خطیر فرمانداری را در سالی که بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح است بر عهده گیرند.

استاندار اصفهان با اشاره به فرمایشات امیرمومنان علی (ع) تاکید کرد: خواسته مردم  سه چیز است: امنیت، عدل وانصاف و آسایش. وی افزود: حل مشکل مردم از خواندن نافله و زیارت امام رضا مهم تر است به همین دلیل است که می‌گویم دوستان شجره طیبه دور سیستانی را خط بکشند زیرا از بهترین کارها برآوردن حاجات مردم  و جوان مردی است.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: این مسئولیت ها برای ما بسیار سنگین است، درست است که آقای رضوانی از امروز با آسایش و راحتی بیشتر زندگی می کنند، اما برای من و آقای سیستانی میز های محاکمه بیشتری چیده شده است.

کد خبر 378042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.