تیم‌های برتر کبدی، مچ اندازی و اسکیت هاکی مشخص شدند

در ادامه رقابت های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان تیم های برتر در سه رشته کبدی، مچ اندازی و اسکیت هاکی مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با کمک هیئت‌های ورزشی و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از دوشنبه _۱۶ اردیبهشت‌ماه_ در رشته‌های مختلف ورزشی آغاز گردیده و کماکان ادامه دارد.

مسابقات کبدی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با حضور ۶ تیم در بخش بانوان در تاریخ ۹ و ۱۰ خردادماه برگزار شد که در پایان تیم فراز شاهین اصفهان مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد.

گفتنی است زهرا داوری، لیلا داوری، فاطمه داوری، محدثه خادمی، عارفه دری، میترا عظیمی، مبینا عظیمی، ریحانه عظیمی، هانیه رستمی، گلاره گودرزی اعضای تیم فراز شاهین اصفهان را تشکیل می‌دهند و تانیا تخشا به عنوان سرمربی و ویولت نظری به عنوان سرپرست در این تیم حضور دارند.

اسامی تیم‌های برتر آقایان در رده سنی جوانان:

۱-میثم کاغذ دولت آباد

۲-آستان سید کریم اصفهان

۳-رستوران خوش نشین اصفهان

اسامی تیم‌های برتر بانوان در رده سنی جوانان:

۱-فراز شاهین اصفهان

۲-هیئت کبدی شهرستان اصفهان

۳-محلات

همچنین مسابقات اسکیت در دو بخش هاکی و سرعت برگزار شد که در رده نونهالان و در بخش هاکی تیم ریف به مربیگری مرضیه شریفی قهرمان شد و تیم‌های اسپادان و پردیس به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده سنی نوجوانان و در بخش هاکی تیم پردیس از سد ریف گذشت و توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و تیم ریف نایب قهرمان شد.

همچنین در اسکیت سرعت نفرات برتر در بخش بانوان و آقایان در رده‌های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.

رقابت‌های تیراندازی با تفنگ آقایان با ١٦٠نفر شرکت کننده از ٨تا ١٠خرداد ماه در ورزشگاه شهید خیزاب و باشگاه مقاومت برگزار گردید که در انتها پایان دانیال رجبی، حسین ناصری و امین سلیمانی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین رقابت‌های مچ اندازی آقایان در تاریخ ٩و ١٠خرداد در ورزشگاه مشتاق برگزار گردید؛ این مسابقات در ٤ رده سنی پیشکسوتان ،بزرگسالان،امید و جوانان با ١٠٢نفر شرکت کننده و ٢٠٠مسابقه و ٢٠٠تماشاچی به پایان رسید.

اسامی تیم های برتر به شرح زیر است:

تیم های برتر در رده سنی بزرگسالان 

1- پاسارگاد

2- انرژی پلاس

3- کارگران

تیم های برتر در رده سنی پیشکسوتان

1- کاشان

2- پاسارگاد

3-شاهین‌شهر

تیم های برتر در رده سنی امید

1- انرژی پلاس

2- کارگر

3- تاراز

کد خبر 378041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.