افزایش شاخص کل بورس برای دومین روز متوالی

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز نیز افزایشی شد و همانند دیروز با افزایش بیش از دو هزار واحدی به ۲۲۴ هزار و ۵۴۴ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران از همان ابتدای معاملات امروز روند صعودی در پیش گرفت و در نهایت با دو هزار و ۱۵۷ واحد افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۲۴ هزار و ۵۴۴ واحد رسید و دومین روز افزیشی متوالی بورس اوراق بهادار تهران را رقم زد.

حجم معاملات امروز بازار نیز چهار هزار و ۹۳۸ میلیون سهم طی ۲۹۷ هزار و ۳۷۴ معامله و به ارزش بالغ بر ۱۲ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۸۷۱ میلیون ریال و ارزش بازار نیز بالغ بر هشت میلیون و ۵۴ هزار و ۶۷۲ میلیارد ریال بود.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس می‌توان به افزایش ۶۱۴ واحدی شاخص قیمت، افزایش یک‌هزارو ۳۱۳ واحدی شاخص بازار اول، پنج هزار و ۵۷۳ واحدی شاخص بازار دوم، یک‌هزار و ۵۳۱ واحدی شاخص صنعت، ۶۷ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۶۳ واحدی شاخص ۵۰ شرکت بزرگ اشاره کرد.

در این میان شرکت‌های "ح . داروسازی‌ دکترعبیدی با نماد "‌دعبیدح۱"، "تولیدمواداولیه‌داروپخش‌" با نماد "دتماد۱" و "مهرکام‌پارس‌" با نماد"خمهر۱" بیشترین افزایش قیمت و شرکت‌های "سامان‌ گستراصفهان‌" با نماد"ثامان۱"، "بیمه دانا" با نماد "دانا۱" و "آبسال" با نماد"‌لابسا۱" بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 378036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.