آقایان درخواست‌هایی داشتند که با چارچوب هیئت‌های ورزشی سازگار نبود/این انتقادها شخصی است

رییس هیئت تنیس استان اصفهان گفت: آقایان درخواست‌هایی داشتند که با چارچوب هیئت‌های ورزشی سازگار نبود و نتوانستند به اهدافشان برسند. این انتقادها صرفاً شخصی است و به عملکرد هیئت تنیس مربوط نمی‌شود.

فرهاد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اعتراض جمعی از مربیان و ورزشکاران تنیس اصفهان، اظهار کرد: در هیئت تنیس دموکراسی وجود دارد و چند نفر جزو کل جامعه تنیس اصفهان محسوب نمی‌شوند. در گذشته این دوستان در مجمع حضور داشتند و به دلایل خاصی با هیئت به مشکل برخوردند و درخواست مجمع فوق‌العاده کردند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از این افراد از عملکرد هیئت در سال گذشته رضایت ندارند؟ تصریح کرد: کارکرد مبنا و معیار خودش را دارد و به لحاظ رسمی شما می‌توانید در آمار ثبت اداره کل ورزش و جوانان اصفهان بروید و مشاهده کنید که در یک سال گذشته هیئت چه کارهایی انجام داده است. ما جزو بهترین هیئت‌های ورزشی اصفهان بوده‌ایم و اگر در رسانه‌ها جست‌وجو کنید، فعالیت‌های سال گذشته ما نمایان می‌شود و می‌توانید تفاوت عملکرد هیئت به نسبت سال‌های گذشته را مشاهده کنید.

رییس هیئت تنیس استان اصفهان افزود: آقایان درخواست‌هایی داشتند که با چارچوب هیئت‌های ورزشی سازگار نبود و نتوانستند به اهدافشان برسند. این انتقادها صرفاً شخصی است و به عملکرد هیئت تنیس مربوط نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

افراد زیادی از تنیس اصفهان جدا شده اند

تجمع برخی از مربیان و هواداران تنیس خاکی در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان

رحیمی در رابطه با برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه سه و درجه یک در اصفهان که فدراسیون تنیس با آن مخالفت کرده است، خاطرنشان کرد: اگر فدراسیون مخالف بوده است، چرا مجوز برگزاری کلاس مربیگری به ما داده شد؟ برخی از این آقایان گفتند کلاس مربیگری نیازی نیست و همین مربی‌هایی که در سطح شهر حضور دارند برای مربیگری کافی هستند! مگر می‌شود به خاطر وجود تعدادی مربی، کلاس مربیگری برگزار نکرد؟

وی در رابطه با برگزاری مجمع فوق‌العاده هیئت تنیس اصفهان، تصریح کرد: در حال حاضر فدراسیون تنیس با سرپرست اداره می‌شود و باید منتظر ماند تا رئیس فدراسیون تنیس مشخص شود؛ در خود اصفهان هم هنوز تعداد اعضای مجمع برای تشکیل آن به حد نصاب نرسیده است.

کد خبر 378028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.