آیین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان

آیین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان، حیدر قاسمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیران استان و مقامات شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایمنا، در این آیین حسین سیستانی به عنوان فرماندار جدید معرفی و از خدمات احمد رضوانی فرماندار قبلی و فریبرز امیری سرپرست فرمانداری قدردانی شد.

حیدر علی عابدی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه آیین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان گفت: به شهرستان اصفهان تبریک عرض می‌کنم که فرماندار توانمندی چون آقای سیستانی برای کرسی فرمانداری شهر اصفهان منصوب شدند. مردی سرشار از تجربه و متعهد به وظایف خود که تلاش و پشتکار خود را در فراز و نشیب ها اثبات کرده است، به خصوص در این شرایط بحرانی کشور که متاسفانه به علت ظلم های بیگانگان و کشورهای استکباری که همیشه نقشه هایی برای تضعیف ایران در سر دارند و مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده اند، اگر افرادی با تجربه و شایسته در مسند امور قرار گیرند، به ویژه در این دولت مظلوم که علیه تلاش های آن تبلیغات سوء و حملات سیاسی مختلف انجام می‌گیرد، می تواند مثمر ثمر باشد؛ البته نقدهایی هم به این دولت وارد است که باید در جایگاه خود به آن پرداخت.

وی افزود: اصفهان به دلیل اینکه در مرکز استان قرار دارد از مظلومیت خاصی برخوردار است، زیرا به دلیل حضور مدیران ارشد استان در اصفهان، کمتر به مشکلات شهرستان اصفهان توجه می‌شود. امیدواریم آقای سیستانی نگاه خود را از حالت سنتی به حالت جدیدی تبدیل کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه هایی مانند مشکلات آب استان و فرودگاه بین المللی مواردی است که فرماندار اصفهان نمی تواند به آن بی اعتماد باشد و نکاتی در مدیریت شهرستان اصفهان نیازمند  مراقبت و تصحیح فرایندهای اداری است، همچنین شهرستان اصفهان یک شهرستان سرمایه گریز است و پیچ و خم های اداری آن باعث خستگی سرمایه گذار می‌شود.

کد خبر 378025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.