طرح جدید میدان امام حسین به روزرسانی می‌شود

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان همزمان با تعطیلات و مناسبت‌های پیش رو، فضا سازی متناسبی را برای فضای شهر اصفهان در نظر گرفته است.

حسن موذنی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فضای شهر اصفهان همزمان با سالگرد قیام ۱۵ خرداد و عید سعید فطر با نصب پرچم‌ها و نورپردازی طراحی می‌شود، طرح دیواره پازلی میدان امام حسین (ع) نیز به مناسبت عید سعید فطر به روزرسانی و طرح جدیدی جایگزین می‌شود.

وی با اشاره به اجرای ویدئو مپینگ بر روی دیوار ساختمان خانه هنرمندان، افزود: ویدئو مپینگ یا نورنمای سه بعدی با استفاده از افکت‌های سه بعدی نوری و ترکیب با صدا، موضوعی را بر روی یک دیوار به تصویر می‌کشد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: برنامه ویدئو مپینگ از چهارشنبه شب ۱۶ خردادماه تا جمعه شب ۱۸ خردادماه به مدت سه شب از ساعت ۲۱ تا ساعت ۲۳ در ضلع جنوبی خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

موذنی تصریح کرد: امسال نورپردازی سه بعدی میادین اصلی شهر، نورپردازی ساختمان‌ها و نقاط ویژه شهری جز اهداف و سیاستهای سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان است، سال گذشته نیز نورپردازی ساختمان قدیمی سیلو واقع در خیابان مصلی، نورپردازی مجسمه کاوه آهنگر و قسمت مرکزی میدان آزادی، نورپردازی ضلع شرقی میدان لاله و خیابان‌های کمال اسماعیل و مطهری در حاشیه زاینده رود در شهر اصفهان انجام شد.

کد خبر 378020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.