پایان مرحله حذفی فوتسال جام رمضان شهرضا

شهرضا _ رییس ورزش و جوانان شهرضا از پایان مرحله یک چهارم نهایی حذفی رده بزرگسالان فوتسال جام رمضان این شهرستان خبر داد.

علی‌نقی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال رده بزرگسالان تیم‌های سپیددشت مهیار با شش گل بر امید سمیرم، علی کریمی با دو گل بر شهید امیری، قشقایی با شش گل بر شهرداری منظریه و شهدای محمدآباد با چهار گل بر بیمه ایران به پیروزی رسیدند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات نیمه نهایی این مسابقات در رده جوانان، یادآور شد: در این مرحله تیم‌های قشقایی با هفت گل بر آینده‌سازان آبی‌پوش و سرخ پوشان الف با هفت گل بر سپیددشت مهیار غلبه کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا همچنین با اشاره به کسب عنوان نایب قهرمانی نمایندگان این شهرستان در درگ چندجانبه کشور، اظهار کرد: در مسابقات اتومبیلرانی درگ چند جانبه کشور "علی‌محمد قاسم‌زاده" مقام دوم کلاس اورال و "محمد زارعان" مقام دوم پراید اختصاصی را کسب کردند.

انصاری با اشاره به اقدامات انجام شده برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهرستان در تعطیلات تابستان، تصریح کرد: نرخ همه رشته‌های ورزشی در شهرستان یکسان‌سازی شده است و طرح ویژه برخورد با پایگاه‌های اوقات فراغت بدون مجوز نیز اجرا می‌شود.

کد خبر 378003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.