درگیری شکارچیان با محیط‌بانان در کرمان/ دو شکارچی کشته شدند

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست از مجروح شدن دو محیط‌بان بر اثر تیراندازی شکارچیان غیرمجاز در کرمان خبر داد و گفت: دو شکارچی موتورسوار پس از تیراندازی و حین فرار تعادل خود را از دست داده و به دلیل برخورد جمجمه به زمین، هر دو فوت شدند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ جمشید محبت خانی اظهار کرد: شب گذشته محیط‌بانان در پارک ملی خَبر استان کرمان، یک دستگاه خودرو سمند و یک دستگاه موتور سیکلت را شناسایی کردند که در حال پروژکتورکشی برای شکار آهو بودند، بلافاصله با واکنش محیط‌بانان مواجه شدند و در این حین راکبان موتور سیکلت به سمت محیط‌بانان تیر اندازی کردند. بر اثر این اتفاق، دو نفر از محیط‌بانان، زخمی شده، شیشه ماشین متعلق به اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان نیز شکسته می شود.

وی افزود: پس از تیر اندازی شکارچیان، موتور سیکلت در حال فرار، تعادل خود را از دست داده، واژگون می شود و بلافاصله محیط‌بانان با نیروهای امداد تماس می گیرند، اما به دلیل برخورد جمجمه راکبان به زمین، هر دو شکارچی فوت می شوند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: در این تعقیب و گریز هیچگونه تیر اندازی از سمت محیط‌بانان انجام نشد، اما شکارچیان به سمت محیط‌بانان تیراندازی کردند که موجب شد دو نفر از محیط‌بانان از ناحیه سر، صورت و دست زخمی شوند.

محبت خانی افزود: یک قبضه سلاح غیرمجاز شکاری از راکبان موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

کد خبر 378001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متین IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
    2 1
    دوتا جوون عشایری رو هشتصد متری محل سکونتشان با خودرو محیط زیست زیر میگیرن و میکشن،بعد میگن شکارچی غیرمجاز!!!؟میگن خوردن زمین و فوت شدن؟!!!!خداروشکر تا الان که هر چهارمحیط بان زندان هستند و انشالله به سزای عملشون برسند. کجای قانون گفتن ک برا حفظ حیوان، انسان رو بکشین؟؟؟