افراد زیادی از تنیس اصفهان جدا شده اند

یک پیشکسوت تنیس خاکی گفت: تنیس اصفهان طی یک سال گذشته پیشرفتی نکرده و اکثر قهرمانان از نحوه مدیریت هیئت شکایت دارند و حتی افراد زیادی از تنیس اصفهان جدا شده اند.

احمدرضا جمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تجمع برخی مربیان و ورزشکاران تنیس خاکی در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان، اظهار کرد: به خاطر برکناری رئیس هیئت در دفتر مدیرکل تجمع کردیم، رحیمی باعث شده که تنیس اصفهان پیشرفت خود را از دست بدهد، اکثر قهرمانان از نحوه مدیریت وی شکایت دارند و رحیمی کارآیی لازم برای تنیس را ندارد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی ما خود رأی بودن رحیمی است، افزود: این فرد اصلاً از جنس تنیس نیست و تصمیماتی می‌گیرد که به تنیس ضربه می‌زند، پنج کمیته اصلی هیئت به خاطر همین موضوع استعفا داده‌اند.

پیشکسوت تنیس خاکی تصریح کرد: رحیمی حتی با نایب رئیس بانوان هم در کار مشکل پیدا کرده است و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند بخش بانوان کار خودش را خودش انجام دهد.

جمالیان ادامه داد: از دیگر موارد که با مخالفت گسترده جامعه تنیس روبرو شد، برگزاری کلاس مربیگری درجه سه بود که نیازی وجود نداشت و حتی با مخالفت فدراسیون نیز مواجه شد؛ برای حضور در کلاس مربیگری درجه یک، افرادی انتخاب شده بودند که صلاحیت لازم را نداشتند.

وی با اشاره به اینکه رحیمی در این مدت زمان مسئولیت حتی نتوانسته است یک کلاس مربیگری و یا دانش افزایی برگزار کند، تصریح کرد: رحیمی  خود را کارآفرین برتر ورزشی معرفی می‌کند ولی ما چیزی به غیر از همایش و نمایش ندیده‌ایم و برای تنیس گامی برنداشته‌اند و حتی با این نحوه مدیریت افراد زیادی از تنیس جدا شده‌اند.

رییس سابق کمیته فنی هیئت تنیس استان اصفهان در مورد نتیجه تجمع در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان، اظهار کرد: سلطان حسینی به ما گفت به خاطر دستور از مقامات بالادستی مجبور شدیم مجمع فوق‌العاده را به عقب بیندازیم ولی در بیست روز آینده این مجمع را برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 378000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.