مراقب تخلیه ذوب‌آهن باشید

دویست و یازدهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

" شاید سپاهان حسینی را در اصفهان نگه دارد" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به پست اینستاگرامی خداحافظی محمدرضا حسینی از جمع ذوبی‌ها دارد. در این بین با توجه به اینکه از سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور به عنوان مشتریان این بازیکن نام برده می‌شود، اظهار امیدواری شده که سپاهان بتواند حسینی را در اصفهان نگه دارد.

" مراقب تخلیه ذوب آهن باشید" دیگر عنوان مهم این رسانه به نقل از نصف جهان است. در بخشی از مطلب مربوط به این عنوان آمده است: ذوب آهن یکی از خبرسازترین باشگاه‌های لیگ برتر در امر نقل و انتقالات بوده است. طی روزهای گذشته رشید مظاهری دروازه‌بان ذوبی‌ها از این تیم خداحافظی کرد و حالا با پایان قرارداد چند ستاره دیگر مثل محمدرضا حسینی شایعات درباره جدایی آن‌ها نیز جدی‌تر از قبل به گوش می‌رسد.

در این شرایط مدیران ذوب آهن در صدد هستند تا بتوانند برای فصل آینده که تنها نماینده ایران در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا نیز به شمار می‌روند تا حد امکان ستاره‌های خود را حفظ کنند و با شرایط خوبی مسابقات را استارت بزنند.

در چنین شرایطی آن‌ها باید مراقب تخلیه ذوب آهن از بازیکنان تأثیر گذار باشند، اما مسئله‌ای که نمی‌گذارد ذوب آهن خیلی بابت جدایی برخی بازیکنان نگران باشد، بازگشت سربازانی است که طی دو سال گذشته به تیم‌های نظامی داده‌اند. دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و مهدی مهدی پور سه بازیکن سرباز سرشناسی هستند که در تراکتورسازی توپ می‌زدند و با اعلام صریح سعید آذری رضایتنامه شان برای هیچ تیمی صادر نمی‌شود. از سوی دیگر مجتبی حق‌دوست و حسین سنگرگیر که برای گذراندن خدمت سربازی راهی فجر سپاسی و نیروی زمینی تهران شده بودند نیز برای فصل جدید به جمع سبزپوشان اصفهانی بر می‌گردند.در کنار این‌ها ذوبی‌ها باید برای تمدید با سایر مردان تأثیرگذارشان هم دست به کار شوند.

" حمله گاز انبری به قلعه نویی" عنوان پایانی صفحه اول دویست و یازدهمین شماره رسانه الکترونیک فوتبال اصفهان است.

برای مشاهده فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 377985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.