لزوم توجه شهرداری به بازسازی تالار هنر

رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر اصفهان گفت: شهرداری نسبت به بازسازی تالار هنر که بودجه آن نیز در سال گذشته تعیین شده توجه لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن در نطق میان دستور خود در هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز جهانی والدین اظهار کرد: این روز تاکید بر اهمیت نقش والدین در پرورش فرزندان، حضور و نقش آن‌ها به عنوان اولین مربی در تربیت فرزندان و حمایت از آن‌ها را مورد توجه قرار میدهد.

وی با بیان اینکه برای رشد و تکامل شخصیت کودک باید او را در محیطی آرام و شاد تربیت کنیم، افزود: آموزش فرزندان و حمایت آنها در مسیر رشد اجتماعی در خانواده و توسط والدین انجام می‌شود و از این رو باید به این مهم توجه ویژه شود.

رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان توجه به نیازهای کودکان را امری ضروری دانست و گفت: جمعیت جهان رو به سالمندی است و تنها شعار فرزندآوری می‌دهیم و این در حالی است که برای توانمندسازی خانوادهها در جهت تربیت نسلی سازنده‌ فعالیتی انجام نمیدهیم.

وی با بیان اینکه برای توسعه شهرها در آینده نیازمند تربیت مناسب نسل امروز هستیم، تصریح کرد: از شهرداری درخواست داریم در مراکز تخصصی خود نسبت به آموزش و توانمندسازی والدین بیش از گذشته توجه داشته باشد.

روشن با بیان اینکه می‌توان با استفاده از الگوهای جدید آموزشی و تقویت الگوهای مشارکت در راستای توانمندسازی والدین گام برداشت، افزود: در الگوی اسلامی خانواده اهمیت زیادی دارد و با عمل به این دستورات می‌توان خانوادهای دوستدار کودک، محیط زیست و در نهایت تاثیرگذار را تربیت کرد.

وی در خصوص بازسازی پروژه تالار هنر نیز گفت: در سال گذشته برای اجرای این پروژه اعتبار تعیین شد و به دنبال برخی کارشکنی‌ها این پروژه متوقف و نگرانیهایی را برای اهالی تئاتر شهر ایجاد کرده است.

روشن افزود: از شهردار درخواست دارم در راستای کم کردن نگرانی هنرمندان بازسازی این تالار را به اندازه نیاز انجام دهند تا شاهد خاموشی چراغ تئاتر در اصفهان نباشیم.

کد خبر 377979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.