تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های امام خمینی

دانشگاهیان کشور با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از جماران، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم گفت: ما دانشگاهیان همچنان پای میثاقی که با امام بسته ‌ایم، ایستاده‌ایم.

وزیر علوم افزود: حفظ آرمان‌ های انقلاب اسلامی در شرایطی که در معرض انواع تهاجمات و دسیسه‌ ها به منظور کمرنگ کردن اثرات این انقلاب قرار گرفته ‌ایم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

غلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر مراکز علمی کشور به شکل صحیح و پویا گسترش یافته‌ و دستاوردهای قابل عرضه زیادی در سطح جهان داشته و داریم، تصریح کرد: مقاومت مردم ایران تا کنون توانسته اثرگذار باشد و علت آن نیز تکیه و اعتمادی است که به حوزه علم و دانش شده است.

این مراسم پیش از ظهر امروز (شنبه ۱۱ خرداد ماه) با حضور منصور غلامی، وزیر علوم؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ ها؛ حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی؛ ابراهیم صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ‌ای؛ محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور و جمعی دیگر از مدیران فرهنگی و آموزشی کشور، در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.

کد خبر 377936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.