آیفون Z؛ تعریف جدیدی از گوشی هوشمند

مدیر یک شرکت روسی که در گذشته نیز ایده های طراحی اش را به شرکت اپل فروخته بود با ارائه طرحی از نسخه جدید تلفن همراه مدل آیفون اپل مدعی شده است که این طرح دنیای تلفن های همراه را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت روسی Caviar که سابقه دادن ایده‌هایی برای ساخت آیفون‌های انقلابی به اپل را در کارنامه خود دارد؛ ویدیویی از طراحی آیفون Z منتشر کرده است. نخستین گوشی تاشوی اپل که طبق این ویدیو بسیار دیوانه‌کننده و انقلابی است. این ویدیو نشان می‌دهد آیفون Z از سه صفحه‌نمایش کنار هم سود می‌برد که در دو نقطه تا می‌شوند. به زبان دیگر، آیفون تاشو دارای دو لولا است.

این طراحی باعث شده آیفون Z در حالت باز به اندازه یک آیپد پرو شود و صفحه‌نمایشی دو برابر گوشی‌های تاشوی معرفی شده تا به امروز داشته باشد.

مدیر شرکت Caviar می‌گوید بیش از ۷ سال است با محصولات برند اپل کار کرده و همواره در حال ارائه ایده و نوآوری‌هایی در طراحی محصولات جدید این شرکت از جمله آیفون بودند.

آن‌ها ایده‌های خودشان برای ساخت یک آیفون تاشوی خارق‌العاده و آینده‌نگرانه در قالب این ویدیو و تصاویر آن به اپل پیشنهاد دادند. مدیران شرکت Caviar می‌گویند اپل باید بهترین گوشی تاشوی دنیا را بسازد؛ حتی اگر قیمت آن زیر ۲۹۰۰ یورو نباشد (یعنی از گوشی تاشوی هواوی میت ایکس یا یک مک‌بوک پرو هم گران‌تر باشد).

آیفون Z یا آیفون ۱۱ طراحی شده توسط این شرکت روسی، دقیقا طراحی به شکل حرف Z دارد تا در چهار مود یا سبک مورد استفاده قرار بگیرد. این آیفون می‌تواند به حالت تبلت، لپ‌تاپ، سلفی و گوشی استفاده شود.

این طراحی می‌تواند با نوآوری‌ها یا کاربرپذیری بالایی برخودار باشد ولی قطعا پیچیدگی‌های طراحی و ساخت اجازه نمی‌دهند چنین دستگاهی به دست مردم برسد.

کد خبر 377929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.