توقف خط تولید گوشی های هوآوی

یک روزنامه پر تیراژ چینی در صفحه علمی خود مدعی شده که بر اساس دسترسی اش به یکسری از اطلاعات محرمانه متوجه شده که هوآوی خط تولید گوشی های تلفن همراه خود را متوقف کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از روزنامه های اصلی چین، the South China Morning Post مدعی شده است که به دنبال تحریم های اخیر ایالات متحده آمریکا، برند چینی هوآوی تولید گوشی های هوشمند خود را متوقف می کند.

این در حالی است که سخنگوی هوآوی در تازه ترین سخنان خود هیچ اشاره ای به این موضوع نداشته و تنها یادآور شده است که به دلیل مشکلات ایجاد شده و قطع همکاری بسیاری از کمپانی های امریکایی ازجمله گوگل، کوالکوم و...، احتمال دارد هوآوی دیگر نتواند به این راحتی ها به هدف خود یعنی صدرنشینی بازار فروش در سال ۲۰۲۰ دست یابد.

همچنین این نشریه چینی به نقل از کمپانی فاکسکان، تولیدکننده تایوانی برتر لوازم الکتریکی که در مونتاژ گوشی های اپل، شیائومی و هوآوی دست دارد آورده است: خط تولید گوشی های هوآوی به دنبال جنجال اخیر امریکا چند روزی است که متوقف شده است.

قابل ذکر است که کمپانی هوآوی پیش از این گفته بود برای چنین روزهایی خود را آماده کرده و حتی بتازگی نام سیستم عامل اختصاصی هوآوی که قرار است به جای اندروید بر روی گوشی های چینی هوآوی نصب شود هم افشا شده است. حال باید منتظر ماند و دید این جنگ تجاری نتیجه آمریکا را وادار به عقب نشینی می کند یا این که هوآوی این غول دنیای تلفن هوشمند از گردونه رقابت خارج می شود و عرصه را در اختیار رقبایش می گذارد.

کد خبر 377928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.