فرهنگسرای شیراز تبدیل به مدرسه شد!

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز از بررسی پرونده واگذاری یکی از فرهنگسراهای شیراز به مسئول پیش‌دبستانی و دبستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد تنوری در هشتاد و یکمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورا با تاکید بر لزوم  بررسی نحوه‌ واگذاری مدیریت فرهنگسراهای شهرداری به بخش خصوصی و تشکل‌های تخصصی و تشکل‌های حرفه ای اظهار کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی‌از منکر درخواست در اختیار گرفتن یکی از فرهنگسراهای شهر به منظور آموزش و اطلاع‌رسانی به شهروندان است.

وی افزود: مقررشد ضمن ارسال این موضوع به شهرداری برای اظهار نظر، دستورالعمل نحوه‌ی اداره‌ی فرهنگسراهای سازمان فرهنگی در جلسه آینده مورد بررسی قرارگیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورا گفت: بررسی نحوه‌ واگذاری فرهنگسرای پارک نمازی واقع در محله دینکان به یک شخص و سپس واگذاری این ساختمان از سوی وی، به آموزشگاه پیش‌دبستانی و دبستان انتظار، نیز در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: پاسخگویی به درخواستهای مردمی باعث تقویت اعتبار شهرداری در بین افکار عمومی خواهد شد.

به گفته تنوری، مقرر شد شهرداری، گزارش کاملی از روند واگذاری این فرهنگسرا به شورا ارائه دهد، همچنین سید عبدالرزاق موسوی به عنوان ناظر شورا در منطقه شش این موضوع را بررسی و به کمیسیون گزارش دهد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد پس از مکاتبه کمیسیون با اداره‌ی بازرسی، موضوع بررسی و نتایج به شورا ارائه شود.

تنوری از بررسی قرارداد واگذاری مجموعه ورزشی قصردشت به اداره‌ کل ورزش و جوانان در کمیسیون خبر داد و افزود: مقررشد ضمن مکاتبه با شهردار شیراز موضوع نحوه‌ی انجام ترک تشریفات و انعقاد قرارداد استعلام شود و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری سرانه ورزشی مناطق را به شورا ارائه دهد.

کد خبر 377921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.