مهتاب کرامتی از کمک‌های یونیسف به سیل زده‌ها می‌گوید

فرصتی فراهم شد که به همراه مقامات وزارت بهداشت و یونیسف به چند مرکز بهداشت و خانه بهداشت در استان گلستان بروم و با مسئولان این مراکز در مورد جایگزینی یخچال‌های جدید واکسن و روند واکسیناسیون کودکان پس از سیل صحبت کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهتاب کرامتی با انتشار چند عکس در اینستاگرامش، درباره حضور خود به همراه یونیسف در مناطق سیل ‌زده نوشته است:

این هفته در سفر به استان زیبای گلستان و شهرستان آق قلا با یونیسف همراه شدم و در جریان توزیع جعبه‌ها و یخچال‌های زنجیره سرمای نگهداری واکسن اهدای یونیسف برای واکسیناسیون کودکان قرار گرفتم. این اقدام پس از سیل امسال و تخریب بخشی از زنجیره سرمای مراکز بهداشت استان‌های سیل زده به درخواست وزارت بهداشت توسط یوسف خریداری شدند و وارد کشور شدند. این جعبه‌ها و یخچال‌های نگهدارنده واکسن برای مراکز بهداشت هر سه استان آسیب دیده از سیل یعنی لرستان، خوزستان و گلستان ارسال شدند. فرصتی فراهم شد که به همراه مقامات وزارت بهداشت و یونیسف به چند مرکز بهداشت و خانه بهداشت در استان گلستان بروم و با مسئولان این مراکز در مورد جایگزینی یخچال‌های جدید واکسن و روند واکسیناسیون کودکان پس از سیل صحبت کنم. یونیسف کمک‌های دیگری نیز برای کودکان آسیب دیده از سیل ارسال کرده است که سعی می‌کنم شما رو در جریان روند توزیع و استفاده آن‌ها قرار بدم. همراه شدن با کودکان زیبای سرزمینم لذت بخش ترین بخش این سفرهاست.

آخرین پست پانته آ بهرام در اینستاگرام، مربوط می‌شود به واکنش به خبر درگذشت پرویز بهرام، دوبلور پیشکسوت کشورمان:

پرویز بهرام، پسر عموی پدرم بود، هست.

بازیگر (پدر هنوز از بازی او در نقش اتللو با لذت و ستایش یاد می‌کند)، دوبلور، وکیلی حاذق و مبارزی مردمی که به این بخش از زندگی‌اش هم بسیار کم پرداختند. از او نقاط روشن زیادی در ذهن دارم. بسیار آموختم و می‌دانم به آنچه از کودکی آرزو داشت، رسید.

جاودانگی!!

سیما تیرانداز که این شب‌ها سریال از یاد رفته‌ها را بر روی آنتن شبکه اول سیما دارد، با قرار دادن این عکس در اینستاگرام خود نوشته است:

معلوم نیست انسان چرا همیشه عاشق کسی می‌شود که شایستگی عشقش را ندارد. شاید این تنها راه برای بازیافتن تعالی از دست رفته دنیایی است که در آن زندگی می‌کنیم. این قدیمی‌ترین نوع خود آزاری است. عشق ورزی به کسی که قادر به عشق ورزیدن نیست و البته احمقانه‌ترین نوع آن..

لیلا بلوکات با قرار دادن ویدیویی از سریال هشتک خاله سوسکه در اینستاگرامش این‌گونه آورده است:

سریال رسانه‌ای هشتگ خاله سوسکه رو به‌پایانه. خیلی خرسندم که در بین خانواده‌ها و بچه‌ها، این سریال طرفدار پیدا کرد و خستگی گروه به در شد از ۵ ماه فیلمبرداری مداوم. و یه تشکر بسیار ویژه از چند تن از دوستان خواننده دارم که محبت کردن و دعوت منو پذیرفتن برای حضور در قسمت‌هایی از این سریال. بسیار بسیار سپاسگزارم و قدردان با حضور و هنرنمایی شما عزیزان. محسن ابراهیم زاده، فریدون آسرایی، گروه پازل بند و هایکان خواننده ترک زبان. همینطور دوستان خوب بازیگر و زحمات عوامل و دست اندرکاران و به لطف خدا اینکار به موفقیت رسید.

کد خبر 377920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.