تحول بزرگ عمرانی با محوریت محلات کم برخوردار

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: در سطح منطقه پروژهای عمرانی متعددی در دست اقدام و در حال برنامه ریزی است که می‌توان از آن‌ها به عنوان تحول بزرگ عمرانی در محلات کم برخوردار منطقه نام برد.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بنا به تاکید شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان بر رسیدگی به محلات کم برخوردار عمده پروژهای عمرانی منطقه در سطح محلات کم برخوردار در حال اجرا و در دست اقدام است.

وی گفت: تحول عمرانی محلات شامل ایجاد بوستان‌های محلی، زمین‌های ورزشی روباز محلی، پیاده روسازی، مرمت و بازسازی آسفالت خیابان‌های محلات و احیای فضای سبز محلات است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان افزود: در سطح منطقه نیز طرح ساخت ایستگاه آتش نشانی، افتتاح پارک سوار بزرگ خیابان کاوه، طرح ساخت سالن سینمایی شمال شهر اصفهان، مرمت و بازسازی برج کبوترخانه کوجان و راه اندازی سیستم آبیاری قطره ای و تحت فشار فضای سبز از پروژ های عمرانی منطقه است که همگی انها در دست اقدام و در حال پیگیری است .

وی با اشاره به درخواست‌های مردمی در مباحث عمرانی تصریح کرد: تنها در سال گذشته ۲۸ میلیارد ریال هزینه اجرای آسفالت و چهار میلیارد ریال نیز هزینه نگهداری و تعمیرات آن شده است که این امر در سال جاری نیز ادامه دارد.

هاشمیان با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه و یا کلنگ زنی به صورت فصلی در سطح منطقه گفت: قصد داریم در هر فصل و در همه محلات منطقه تا پایان سال طرح‌های عمرانی و خدماتی موثری را برای رفاه حال شهروندان کلنگ زنی و افتتاح کنیم.

کد خبر 377905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.