امدادرسانی ۱۱۲  تیم هلال احمر به ۲۶۸ نفرآسیب دیده

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طی هفته گذشته ۵۵ حادثه گزارش شد که ۲۶۸ نفر تعداد کل آسیب دیدگان بودند و تعداد کل نیروهای اعزامی عملیاتی و امداد رسانی به حادثه دیدگان ۱۱۲ تیم بودند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار  ایمنا در خصوص امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اظهار کرد: از تاریخ چهارم تا ۱۱ خرداد ماه تعداد ۵۵  حادثه در استان اصفهان وجود داشته که از این تعداد یک مورد پشتیابی در جنگل و مراتع،  ۲۱ مورد حوادث جاده ای، ۱۰ مورد خدمات حضوری، یک مورد مناسبتی برای روز قدس، دو مورد ساحلی، یک مورد سیل وآب گرفتگی، سه مورد صنعتی و کارگاهی، ۱۲ مورد حوادث شهری و سه مورد هم  حوادث کوهستانی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تعداد کل آسیب دیدگان در هفته گذشته ۲۶۸ نفر بودند، افزود: از این تعداد ۴۲ نفر نیاز به خدمات امداد و پایه اولیه را داشتند و از ۴۲ نفر هشت نفر به صورت سرپایی در محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند و تعداد ۳۴ نفر هم برای تکمیل درمان به مرکز درمانی و بیمارستان ها منتقل شدند.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: در حوادث جاده ای هفته گذشته دو مورد رها سازی حوادث جادهای گزارش شد و تعداد ۹ نفر اسکان اضطراری داشتیم که به دلیل نقض فنی خودروها درپایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر انجام شد.

 محمدی با تاکید به اینکه ۱۱۲ تیم عملیاتی در امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث جاده ای در هفته گذشته پاسخگو بودند، گفت: تعداد ۵۵۸ نفر نیروهای عملیاتی دراین تیم ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث حضور فعال داشتند.

کد خبر 377899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.